|
کدخبر: 263869

تردید سکه برای ورود به کانال جدید

بازار سکه در دو روز گذشته شاهد الاکلنگ قیمت سکه بین دو کانال ۱۴ و ۱۵ میلیون تومان بوده است و دلار صرافی نیز با ۲۶ هزار و ۴۰ تومان معامله شد.

اقتصاد تردید سکه برای ورود به کانال جدید

قیمت دلار در صرافی ملی دیروز چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد. نرخ فروش اسکناس آمریکایی در شروع معاملات نقدی دیروز با ۲۵ هزار و ۹۶۵ تومان معامله شد . دلار صرافی قبل از ظهر وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد و در نیمه ظهر با ۲۶ هزار و ۲۹ تومان معامله شد. این قیمت نسبت به  روز سه‌شنبه ۵۰ تومان بالاتر  بود. در پایان کار صرافی ملی قیمت فروش دلار ۲۶ هزار و ۴۰ تومان بود که  در مقایسه با روز گذشته ۶۱ تومان رشد کرده بود.

نرخ دلار در بازار متشکل ارزی در ابتدای معاملات با ۲۵ هزار و ۸۲۹ تومان معامله شد و در نیمه ظهر امروز به ۲۵ هزار و ۹۰۵ تومان رسید. این قیمت نسبت به دیروز ۵۵ تومان رشد کرده بود نرخ دلار متشکل عصر امروز ۲۵ هزار و ۹۱۰ تومان بود.

قیمت طلای جهانی عصر دیروز نزدیک به ۱۴ دلار کاهش را تجربه کرد. قیمت اونس طلا امروز با ۱۸۲۹ دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم دو فلز زرد رنگ تحت تاثیر افزایش نرخ دلار  به علت احتمال صدور قطعنامه علیه ایران و توقف مذاکرات برجام  افزایش را تجربه کردند.

قیمت طلا ۱۸ عیار در مقایسه با روز قبل از آن ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان بالا تر بود و در محدوده ۱ میلیون  و ۴۳۹ هزار تومان  مبادله شد.

بازار سکه هم در دو روز اخیر شاهد الاکلنگ قیمت سکه بین دو کانال ۱۴ و ۱۵ میلیون تومان بود. فلز زرد رنگ داخلی روز سه‌شنبه برای ساعاتی در کانال ۱۵ میلیون تومان معامله شد اما در انتهای معاملات به کانال ۱۴ میلیون تومان برگشت.

سکه بازان در بازار دیروز دوباره با قدرت  وارد کانال ۱۵ میلیون تومان شدند. قیمت هر قطعه سکه امامی عصر دیروز با ۱۵ میلیون و ۶۰ هزار تومان مبادله  شد. این قیمت در مقایسه با روز قبل ۱۵۵ هزار تومان افزایش را نشان می دهد. ارزش ذاتی سکه  ۱۳ میلیون و ۵۸۴ هزار تومان بود  که نسبت به قیمت بازار ۱ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان فاصله را نشان می دهد.

 

منبع: تجارت‌نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها