|
کدخبر: 265148

کامبک قیمت سکه به کانال جدید

بازار طلا و سکه در پی کاهش قیمت اونس جهانی و همچنین نرخ دلار در بازار، نزول قیمت انواع سکه را به دنبال داشته است. در این شرایط سکه امامی به کانال ١۵ میلیون تومان، نیم سکه به کانال ٨ میلیون تومان و ربع سکه به کانال ۵ میلیون تومان بازگشتند.

بانک و بیمه کامبک قیمت سکه به کانال جدید

صبح امروز، قیمت اونس جهانی با کاهش قیمت معادل ١٨٢٩ دلار و ٢۴ سنت ثبت شده است. بازار طلا و سکه به دنبال کاهش قیمت دلار در صرافی ها و همچنین نزول تدریجی اونس جهانی کاهش قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند. به این ترتیب سکه امامی، نیم سکه و ربع سکه به ترتیب با ١۵٠، ٧٠ و ١٢٠ هزار تومان کاهش روبرو بودند.

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه ١۵ میلیون و ٨٨٢ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۶ میلیون و ٢۵ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی نزدیک به ١۵٠ هزار تومان را نشان می‌دهد.

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٨ میلیون و ٩٨٠ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته، معادل ۹ میلیون و ۵۰ هزار تومان کاهش قیمتی نزدیک به ٧٠ هزار تومان را تجربه می‌کند.

ربع سکه با قیمت ۵ میلیون و ٩٨٠ هزارتومان ثبت شده است که در مقایسه با قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۶ میلیون و ١٠٠ هزار تومان، کاهش قیمتی نزدیک به ١٢٠ هزار تومان داشته است.

هر سکه گرمی نیز معادل ۳ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان قیمت خورده که تا این لحظه از معاملات تفاوت قیمتی را ثبت نکرده است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ٩٠۴ هزارتومان، نیم سکه، دو میلیون و ٨٠ هزار تومان، ربع سکه، دو میلیون و ۴٨٩ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۵۵١ هزار تومان حباب دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها