|
کدخبر: 201369

خبر خوب برای دارندگان ارز دیجیتال کاردانو

کاردانو از اتمام آپدیت حدید خود خبر داد اما نوشت: ماموریت ما تازه شروع شده و قرار است تلاش‌های چند ساله ما نتیجه دهد.

 کاردانو از اتمام آپدیت جدید خود (هارد فورک آلونزو) خبر داد و نوشت: این آپدیت عملکردی خوبی در بروزرسانی قراردادهای هوشمند دارد.

روز گذشته IOHK توئیت کرد که ارتقا ارز دیجیتال کاردانو با موفقیت انجام شد و این بروزرسانی قراردادهای هوشمند را بر بستر ارز دیجیتال کاردانو تسهیل کرده است.

با وجود اینکه بسیاری از این بروزرسانی را یک موفقیت بزرگ می‌دانند تیم کاردانو عقیده دارد هنوز در روزهای اولیه پروژه است و ادعا می‌کند حالا زمانی است که ماموریت تیم پشتیبانی شروع شده است.

«حالا ماموریت ما تازه شروع شده و قرار است چشم‌اندازی که مدت‌ها برایش تلاش کردیم یعنی یک سیستم غیرمتمرکز که هویت و فرصت اقتصادی برای همه ایجاد می‌کند را گسترش دهیم. این بروزرسانی این امکان را می‌دهد که قراردادهای هوشمند با استفاده از اسکریپت‌های پلوتوس نوشته شود و تیم قرار است یک زبان برنامه نویسی جدید برای توسعه کادانو ایجاد کند.»

کاردانو یک بلاکچین عمومی است که توسط چارلز هوسکینسون تاسیس شد و قرار است با اتریوم در حوزه قراردادهای هوشمند رقابت کند اما انتقادات از این ارز بسیار زیاد است.

دومنیک ویلیامزدر رابطه با کاردانو گفت: من شگفت زده‌ام که کاردانو به مدت  دو سال در بازار بود و قرارداد هوشمند نداشت و با این حال مردم از این ارز حمایت می‌کردند.

 
کاردانو در ماه سپتامبر پس از راه‌اندازی برنامه غیرمتمرکز خود در شبکه آزمایشی با مشکلاتی در ارتباط و عدم پردازش معاملات مواجهه شد.

آنتونی ساسانو، یکی از طرفداران اتریوم در توئیتی نوشت: شش سال تحقیق و بررسی و سرمایه بازار ۹۰ میلیارد دلار باعث نشد تا کاردانو بتواند پردازش همزمان تراکنشات خود را با موفقیت همراه کند.

اما کاردانو به انتقادات پاسخ داد و نوشت: کاربران به یک تراکنش در هر بلوک محدود نیستند و ما آمادگی راه‌اندازی سیستم غیرمتمرکز را داریم.

با این حال همه کاردانو را یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال می‌دانند و این ارز از ابتدای سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۶۰۰ بازدهی مثبت حاصل کرده است

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها