|
کدخبر: 190426

تامین اجتماعی هزینه نسخه الکترونیک داروخانه‌ها را پرداخت می‌کند / دریافت هزینه از مردم غیرقانونی است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: دریافت هر گونه هزینه‌ای از بیمار برای نسخه پیچی الکترونیک در داروخانه‌ها غیرقانونی است.

بانک و بیمه تامین اجتماعی هزینه نسخه الکترونیک داروخانه‌ها را پرداخت می‌کند / دریافت هزینه از مردم غیرقانونی است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: دریافت هر گونه هزینه‌ای از بیمار برای نسخه پیچی الکترونیک در داروخانه‌ها غیرقانونی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری صبح امروز در سلسله نشست‌های رویای تامین اجتماعی فراگیر که با عنوان آینده نگاری منابع تامین اجتماعی، وصول مطالبات و پایداری منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برگزار شد، اظهارکرد: براساس مصوبه شورای‌عالی بیمه، هزینه تبدیل نسخه دست نویس به نسخه الکترونیکی توسط سازمان تامین اجتماعی به داروخانه‌ها پرداخت می‌شود و هزینه‌ای از بیمه شدگان دریافت نخواهد شد.

دکتر سالاری تاکید کرد: مصوبه شورای‌عالی بیمه از طریق مجاری قانونی به داروخانه‌ها ابلاغ شده است و از تاریخ ۹ مرداد بابت هر نسخه الکترونیک مبلغ چهار هزار تومان به داروخانه‌ها پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی داروخانه‌ها قبل از تصویب و ابلاغ این قانون به صورت خودسرانه مبالغی را از مردم دریافت کرده‌اند که قطعا غیر قانونی است و مکلف به بازگرداندن این مبالغ هستند.

 

ارسال نظر