|
کدخبر: 179054

پیش بینی قیمت دلار برای فردا (۲۵ خرداد)

با وجود اخبار منتشر شده با مضمون ادامه نشست برجام تا بعد از انتخابات و اطمینان خاطر برخی معامله‌گران از این موضوع، اما قیمت دلار نسبت به روز گذشته اندکی هم کاهش یافت و این نشان می‌دهد خریداری در بازار نیست.

بانک و بیمه پیش بینی قیمت دلار برای فردا (۲۵ خرداد)

درحالیکه قیمت دلار روز شنبه در پی سیگنال‌های مثبت از سمت نشست وین و همچنین متاثر از لغو برخی تحریم‌ها از ۲۴۰۵۰ به ۲۳۶۵۰تومان کاهش یافته بود، دیروز اخباری منتشر شد با این مضمون که در نشست وین هنوز برخی مسائل حل نشده و این روند تا بعد از انتخابات ادامه خواهد یافت؛ بازار ارز بلافاصله به این موضوع واکنش نشان داد و دلار تا پایان معاملات روز گذشته به ۲۴۱۰۰تومان رسید.

اگرچه هنوز این خبر به طور رسمی تایید نشده اما به گفته فعالان بازار ارز، انتشار آن باعث اطمینان خاطر برخی از معامله‌گرانی شد که گمان می‌کردند تا انتخابات اتفاق مثبتی رخ خواهد داد و بر همین اساس دست از خرید و فروش برداشته بودند که احتمالا با این خبر موجی از خریداران وارد بازار خواهند شد.

اما وضعیت بازار در اولین روز معاملات بعد از جو به وجود آمده تغییری نکرد و حتی دلار با اندکی کاهش به ۲۳۹۵۰تومان هم رسید و این نشان می‌دهد برخلاف انتظارات، خریداران هنوز ریسک ورود به معاملات سنگین را نمی‌پذیرند و همچنان توافق قبل از انتخابات غیرمحتمل نیست.

روند قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی و نوسان آن بین ۲۳۹۵۰ تا ۲۴۰۵۰تومان هم حاکی از آن است که انتظارات معامله‌گران در نتیجه احتمال به تعویق افتادن روند مذاکرات تغییری نکرده است و به نظر می‌رسد تا مشخص شدن نتیجه برجام، همچنان معامله‌گران بزرگ وارد بازار نشوند و دلار قیمت فعلی را با اندکی نوسان متاثر از اخبار مثبت یا منفی حفظ کند.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر