|
کدخبر: 148719

جزییات جدید از وضعیت بیمه رانندگان تاکسی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت بیمه رانندگان تاکسی توضیحاتی داد.

بانک و بیمه جزییات جدید از وضعیت بیمه رانندگان تاکسی

سعید مشهدی فراهانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری تهران با اشاره به آخرین وضعیت بیمه رانندگان تاکسی اظهار کرد: مسئولیت پرداخت بیمه مربوط به دولت است، اما سازمان تاکسیرانی به جهت اینکه بتواند این قشر را مورد حمایت قرار دهد، با بررسی‌ها و جلسات مکرر توانست لیست ۲ هزار نفری رانندگان در نوبت را به سازمان تامین اجتماعی اعلام کند.

وی افزود: درحال‌حاضر لیست برای دریافت و پرداخت بیمه ارسال شده و سازمان تامین اجتماعی به دنبال مجوزات پرداخت حق بیمه است که بر عهده سازمان هدفمندی رایانه‌ها است همکاران به بنده قول دادند که خبر خوبی در این زمینه به ما دهند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری تهران یادآور شد: حوزه تامین اعتبار از عهده ما خارج است و کار تاکسیرانی هماهنگی برای معرفی افراد به سازمان مربوطه بود و بنده جای همکاران نمی‌توانم قول بدهم یا روز خاصی را اعلام کنم.

مشهدی فراهانی بیان کرد: یک اتفاق خوبی در حوزه پرداخت‌های الکترونیکی انجام شده و آن این است که قصد داریم بر روی تاکسی‌ها QRCODE یا بارکد نصب کنیم، این کار می‌تواند پرداخت کرایه به صورت نقدی را کاهش دهد، ویروس کرونا را کنترل کند و با این روش به هوشمند شدن هم نزدیکتر می‌شویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها