|
کدخبر: 143827

رانندگان تاکسی تا پایان دی ماه بیمه می‌شوند

محمد روشنی سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، با اشاره به بیمه تاکسیرانان اظهار کرد: سال گذشته تفاهمنامه‌ای میان وزارت کشور، شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی درباره بیمه رانندگان حمل‌ونقل عمومی به امضا رسید.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران درباره رانندگانی که مشمول بیمه تأمین اجتماعی می‌شوند، گفت: هر ساله تعداد زیادی از رانندگان تاکسی از چرخه رانندگی خارج و رانندگان جدید جایگزین آنها می‌شوند و این رانندگان جدید باید برای بیمه شدن به تأمین اجتماعی معرفی شوند.

وی با بیان اینکه در گذشته مشکلاتی برای بیمه رانندگان وجود داشت، گفت: علی‌رغم آن که تأمین بیمه رانندگان تاکسی از محل هدفمند‌سازی یارانه‌ها است، اما در گذشته اتفاقی در این زمینه صورت نگرفته بود، بر همین اساس طی جلساتی که با وزارت کشور برگزار کردیم، تلاش شد تا به تفاهم خوبی در حوزه بیمه تاکسیرانان برسیم.

روشنی ادامه داد: در جلسات برگزار شده قرار شد تا رانندگان جدید به مرور معرفی و جایگزین رانندگان قدیمی شوند و در مرحله اول ۷ هزار راننده معرفی شدند که حدود ۳ هزار نفر از آن‌ها، رانندگان تاکسی در سطح شهر تهران هستند و امیدواریم تا به مرور زمان دیگر رانندگان هم مشمول بیمه شوند.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در پاسخ به این سوال که روند بیمه رانندگان تاکسی چه زمانی نهایی می‌شود؟ تصریح کرد: کار بیمه رانندگان تا پایان دی ماه به نتیجه می‌رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر