|
کدخبر: 143685

با ۳ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟

گزارش پیش رو به بررسی جزییات برخی از معاملات مسکن که در یک ماه اخیر با قیمت کمتر از سه میلیارد تومان در تهران انجام شده است، می‌پردازد.

اقتصاد با ۳ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟

شاید تا کمتر از دو سال پیش با بودجه ۳میلیارد تومان در تمام تهران امکان خرید مسکن وجود داشت؛ اما افزایش قیمت مسکن در یک سال اخیر آنقدر زیاد بود که در شمال تهران تقریبا امکان خرید مسکن با این بودجه وجود ندارد؛ در مناطق دیگر نیز شاید محدودیت‌هایی برای خرید مسکن با این بودجه وجود داشته باشد.

امکان خرید مسکن با بودجه‌ای کمتر از ۳میلیارد تومان در جنوب تهران بسیار بیشتر از سایر مناطق است. در ادامه این گزارش به بررسی برخی از آپارتمان‌هایی که طی یک ماه اخیر با قیمت کمتر از ۳میلیارد تومان معامله شده است، خواهیم پرداخت.

یک واحد ۶۴متری و ۱۸سال ساخت در باغ صبا متری ۲۶میلیون و ۵۶۱هزار تومان و مجموعا یک میلیارد و ۷۱۰میلیون تمپومان معامله شد. همچنین قیمت یک واحد آپارتمان ۶۰متری و ۹سال ساخت در محله آبشار یک میلیارد و ۹۰میلیون تومان بوده است.

واحدی ۶۷متری و ۷سال ساخت در دخانیات یک میلیارد و ۲۳۵میلیون تومان و واحدی ۱۰۸متری و ۱۳سال ساخت در محله مجیدیه ۲میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان به فروش رفت.

برای خرید واحدی ۵۰متری و ۱۳سال ساخت در بیمه یک میلیارد و ۷۸۰میلیون تومان و جهت خرید خانه‌ای ۸۰متری و ۱۶سال ساخت در محله ابوذر یک میلیارد و ۹۵۰میلیون تومان پرداخت شده است.

از دیگر واحدهایی که با قیمتی کمتر از ۳میلیارد تومان معامله شد، می‌توان به واحدی ۱۱۰متری و ۱۹سال ساخت در حکیمیه اشاره کرد. این واحد ۲میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان فروخته شد. همچنین قیمت یک واحد ۵۶متری و ۲۱سال ساخت در کوی ارم ۲میلیارد و ۲۳۰میلیون تومان بود.

یک واحد آپارتمان ۷۴متری و ۱۱سال ساخت در کاظم آباد متری ۳۹میلیون و ۷۲۷هزار تومان و واحدی ۷۸متری و ۲۴سال ساخت در محله فاطمی متری ۳۲میلیون و ۳۶۵هزار تومان معامله شد.

لازم به ذکر است این قیمت‌ها براساس واحدهای معامله‌شده در یک ماه اخیر بوده و بیانگر قیمت برای واحدهای یک محله نیست؛ همچنین آپارتمان‌های ارزان‌تر از ۳میلیارد تومان در سایر محله‌های شرق، غرب، جنوب و مرکز تهران نیز وجود دارد که ممکن است در این گزارش به آنها اشاره نشده باشد.

آپارتمان-3میلیاردی

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها