|
کدخبر: 115628

دلار باز هم گران شد (۹۹/۰۵/۲۱)

بازار ارز امروز (سه‌شنبه ۲۱مرداد۹۹) پس از افت قیمت چشمگیر در ابتدای هفته، شاهد افزایش نرخ ارزش دلار بود؛ بر این اساس قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ۲۱ هزار و ۶۸۰ تومان معامله شد.

بانک و بیمه دلار باز هم گران شد (۹۹/۰۵/۲۱)

در ادامه افزایش قیمت ارز از میانه روز گذشته، امروز (سه‌شنبه، ۲۱ مرداد) افزایش بهای ارزهای عمده در بازار ارز ادامه داشت.

بهای خرید و فروش هر دلار امریکا در ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه امروز در صرافی‌های بانکی افزایشی ۸۸۰ تومانی نسبت به روز گذشته داشت. بر این اساس فروش دلار در این صرافی‌ها به قیمت ۲۱ هزار و ۶۸۰ تومان و خرید دلار نیز با بهای ۲۱ هزار و ۵۸۰ تومان انجام شد.

تابلوی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش یورو نیز امروز شاهد افزایش ۹۳۰ تومانی نسبت به بهای روز گذشته بودند. رقم ۲۵ هزار و ۴۳۰ تومان برای فروش و عدد ۲۵ هزار و ۳۳۰ تومان برای خرید هر یورو در این صرافی‌ها ثبت شد.

ارزیابی بازار غیر رسمی ارز اما گویای آن است که نرخ خرید و فروش دلار در این بازار از ابتدای شروع معاملات تا این لحظه روند نزولی را ثبت کرده است و بهای خرید و فروش نقدی دلار از محدوده ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان در ابتدای معاملات به محدوده ۲۲ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده است.

همچنین در سامانه سنا نیز در روز کاری قبل (۲۰ مرداد) برای فروش هر یورو با کاهش ۱۰۰۰ تومانی مبلغ میانگین ۲۴ هزار و ۸۸۰ تومان و برای فروش دلار نیز با افزایش حدود ۵۰۰ تومانی، رقم ۲۱ هزار و ۵۲ تومان ثبت شده است.

از سوی دیگر در سامانه نیما طی در روز معاملاتی گذشته (۲۰ مرداد) فروش هر حواله یورو با میانگین قیمت ۲۲ هزار و ۳۳ تومان انجام شد. فروش حواله دلار نیز با میانگین قیمت ۱۸ هزار و ۵۵۰ تومان ثبت شد. به عبارتی بهای یورو در این بازار ۲۰۰ تومان و بهای دلار ۱۰۰ تومان نسبت به روز معاملاتی قبل از خود افزایش داشته‌است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر