|
کدخبر: 185062

‏ مسئله پیچیده بحران ‎قطعی برق!

معاون دفتر رئیس‌جمهوری در واکنش به برخی بداخلاقی‌ها علیه رضا اردکانیان وزیر نیرو با تاکید بر اینکه سال‌ها مدیریت ارشد در ‎وزارت نیرو، هیأت علمی دانشگاه شریف و استاد دانشگاه درسدن آلمان و همچنین مدیریت و تأسیس انستیتو در دانشگاه سازمان ملل، از ‎اردکانیان، چهره‌ی معتبر بین‌المللی و سرمایه‌ی انسانی ممتاز و شایسته‌ای برای ایران ساخته است گفت: از سوزاندن سرمایه‌ها برق تولید نخواهد شد.

انرژی ‏ مسئله پیچیده بحران ‎قطعی برق!

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«‌بحران ‎قطعی برق، مسئله‌ای پیچیده و چند ساحتی است؛ تغییرات پرشتاب اقلیمی و همچنین شرایط تحریمی فرساینده و اقتضائاتش، تولید ‎برق را دچار معضل کرده و بی‌گمان باید فروتنانه عذرخواه شهروندان برای وضعیت غیرقابل قبول چند روز گذشته بود. آنچنانکه رئیس‌جمهور و وزیر از مردم عذرخواهی کردند.

‌ساده‌سازی مسائل، منحرف ساختن افکار عمومی، فروکاستن بحران به مدیریت اشخاص، خوش‌رقصی بر آنتن زنده و خبرسازی‌های چرک و جعلی برای ترور شخصیتی، قطعا جزئی از راه‌حل نیست و فقط می‌تواند نشان از غنیمت شمردن روزهای باقیمانده برای انتقام‌گیری بیشتر باشد.

‌سال‌ها مدیریت ارشد در ‎وزارت نیرو، هیأت علمی دانشگاه شریف و استاد دانشگاه درسدن آلمان و همچنین مدیریت و تأسیس انستیتو در دانشگاه سازمان ملل، از ‎اردکانیان، چهره‌ی معتبر بین‌المللی و سرمایه‌ انسانی ممتاز و شایسته‌ای برای ایران ساخته. از سوزاندن سرمایه‌ها برق تولید نخواهد شد.»

 

 

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها