|
کدخبر: 327336

گام بلند بیت کوین برای ۹۰ هزار دلار / سرعت افزایش قیمت بالا رفت

یکی از تاجران معروف در زمینه کریپتو به نام رومن (Roman)، در حالی که الگوی برگشت صعودی در نمودار قیمت بیت کوین طی این هفته را مشاهده می‌کند، به آن به عنوان یک شاخص قوی اشاره کرده است. او معتقد است که قیمت این ارز دیجیتال حداقل تا زمانی که ۲۰ درصد بالاتر از سقف تاریخی خود نرسد، تغییرات گسترده‌ای نخواهد داشت.

اقتصاد گام بلند بیت کوین برای ۹۰ هزار دلار / سرعت افزایش قیمت بالا رفت

به گفته تحلیل‌گران، الگوی معکوس صعودی یک کندل فرفره‌ای (spinning top) نزدیک به کف روند نزولی در تاریخ ۲۰ می شکل گرفته و در قیمت ۶۶۲۷۸ دلار بسته شده است. در حال حاضر، بیت کوین با قیمت حدود ۷۰۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

نمودار-بیت-کوین

جهش اخیر قیمت بیت کوین در بحبوحه افزایش احتمال تأیید صندوق‌های ETF اسپات اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تشدید شده است.

در پی این افزایش احتمال، احساسات بازار مثبت شده، به طوری که شاخص ترس و طمع کریپتو تنها در ۲۴ ساعت ۱۲ امتیاز افزایش یافته و در ۲۱ می به سطح طمع افراطی در ۷۶ رسیده است.

جان گلاور، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری لدن (Ledn)، از تاثیر این گمانه‌زنی‌ها بر قیمت بیت کوین شگفت‌زده شده است. او می‌گوید:

فکر نمی‌کردم که افزایش احتمال تأیید صندوق‌های ETF اتریوم بر تقاضا برای بیت کوین تأثیر‌گذار باشد.

گلاور پیش‌بینی کرده که قیمت بیت کوین پیش از رسیدن به سقف جدید اندکی کاهش خواهد یافت؛ زیرا برخی معامله‌گران ممکن است اقدام به فروش دارایی و برداشت سود کنند.

در این میان و بر اساس داده‌های لیکوییدیتی کوین‌گلس (CoinGlass)، علی‌رغم مثبت شدن احساسات بازار، پیش از ادامه روند صعودی بیت کوین، معامله‌گران خود را برای یک نزول جزئی آماده می‌کنند.

طبق این داده‌ها، یک جهش جزئی ۱ درصدی به حدود ۷۱ هزار دلار می‌تواند حدود ۷۶۶.۷۳ میلیون دلار از پوزیشن‌های شورت را لیکویید کند. از طرف دیگر، کاهش ۱ درصدی به حدود ۶۹۴۰۰ دلار، نزدیک به ۱۰۱.۵۴ میلیون دلار از پوزیشن‌های لانگ را لیکویید خواهد کرد.

 

منبع: رمز ارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها