|
کدخبر: 326279

اختصاصی گسترش نیوز ؛

ریزش سنگین در بازار ارزهای دیجیتال / سولانا توانی برای ادامه دارد ؟

در بازار ارز دیجیتال امروز رمز ارز سولانا با ۴ درصد کاهش قیمت عملکرد مناسبی را ثبت نکرد اما بیت کوین و اتریوم هنوز در مدار نزول به سر می برند و نسبت به دیروز هم کاهش بیشتری را تجربه کرده اند.

اقتصاد ریزش سنگین در بازار ارزهای دیجیتال / سولانا توانی برای ادامه دارد ؟

امروز بیت کوین با نرخ ۶۲,۵۳۰.۸۹ هزاردلار (۳,۸۳۷,۵۹۸,۷۷۳ تومان) معامله می‌شود و بازار نسبت به روز گذشته با کاهش ۱ درصدی روبرو بوده است. ارزش کل بازار بیت کوین ۱,۲۳۳,۶۷۴۴۸۴۵۸۱ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۲۵,۱۸۵,۳۲۰,۲۸۴ دلار بود. در حال‌ حاضر بیت کوین اندکی روند نزولی به خود گرفته است.  پیش‌بینی می‌شود که در ماه‌های آینده روند بازار رمزارزها تغییر کند.

نجات دهنده خود غرق شد

در بازار ارز دیجیتال امروز رمز ارز سولانا بیشترین کاهش قیمت را برای خود ثبت کرد.  رمز ارز سولانا با نرخ ۱۴۷.۱۰هزار دلار (۸,۹۹۴,۲۶۸ تومان) معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۶۶,۰۵۶,۲۸۹,۶۵۷دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ‍ ۲,۹۵۴,۶۴۴,۷۴۰دلار بود.

قیمت-رمز-ارز

چه خبر از بازار ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته

اگر نگاهی به مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعته گذشته بازار ارزهای دیجیتال داشته باشیم، با اخبار مهمی رو به رو خواهیم شد که در ادامه به صورت تیتروار به این اخبار می‌پردازیم.

قیمت بیت کوین و اتریوم در بازار اعلام شد / این ارز دیجیتال همه را خوشحال کرد

در بازار ارز دیجیتال دیروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ رمز ارز سولانا با ۳ درصد افزایش قیمت بهترین عملکرد را ثبت کرد اما بیت کوین و اتریوم هنوز در مدار نزول به سر می برند.پیش بینی می شود بعد از رویداد هاوینگ قیمت هاروند صعودی به خود بگیرند.(اما امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ سولانا هم با کاهش چشمگیر قیمت خود را هم رنگ دیگر ارز های دیجیتال در بازار رمز ارز ها کرد تا ۱۰ رمز ارز برتر همگی رنگ قرمز به خود گیرند.)

مراقب این ۳ رمز ارز در آلت سیزن باشید / از سود ۵۰ تا ۱۰۰ برابری ژوپیتر عقب نمانید

با بهبود احساسات معامله‌گران و شرایط بازار، چشم‌انداز آینده قیمت بسیاری از آلت‌کوین‌ها امیدوارکننده به نظر می‌رسد. در این میان، تحلیلگران سه آلت‌کوین خاص را شناسایی کرده‌اند که می‌توانند سودهای بیشتری را برای دارندگان خود به ارمغان بیاورند:فچ.ای‌آی (FET) ژوپیتر (JUP) پپه (PEPE)بر اساس پیش‌بینی تحلیلگران، این سه آلت‌کوین می‌توانند پیشتاز رشد قیمت در بازار صعودی آتی باشند.

شگفتی کاربرد ارز دیجیتال در دنیای امروزی چیست ؟

توسعه تکنولوژی همواره منجر به تغییرات گسترده در حوزه‌های مختلف زندگی ما شده است. حوزه امور مالی نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از جدیدترین نوآوری‌های این حوزه که با پیشرفت تکنولوژی ممکن شده، ظهور ارزهای دیجیتال است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها