|
کدخبر: 326026

قیمت این ارز دیجیتال رکورد می زند / صعود مجدد بیت کوین حتمی است ؟

در این گزارش پیش بینی از صعودی شدن قیمت ارز دیجیتال محبوب یعنی بیت کوین را همرا با جدول می خوانید.

طبق گفته تحلیلگر کریپتو به نام متیو هایلند، اگر الگوی سر و شانه معکوس در نمودار قیمت بیت‌کوین تکمیل شود، احتمال دارد که قیمت این ارز دیجیتال بتواند روند صعودی خود را از سر بگیرد.

وی عنوان کرد:

در صورتی که قیمت بیت‌کوین مستقیماً از محدوده ۶۷.۵ هزار دلار عبور نکند، احتمالاً الگوی سر و شانه معکوس در نمودار قیمت شکل خواهد گرفت. در این صورت، سطح ۶۷.۵ هزار دلار پس از تشکیل این الگو، شکسته خواهد شد.

تحلیلگر دیگری به نام ویلی وو (Willy Woo) نیز اشاره کرد:

نکته حائز اهمیت این است که قیمت بیت کوین باید بالای سطح ۵۹۵۰۰ دلار باقی بماند تا روند قیمت به نزولی تبدیل نشود.

ارز-دیجیتال

قیمت بیت کوین پس از تشکیل قسمت سر الگوی سر و شانه معکوس در ۱ می، افزایش یافته و به ۶۳۴۳۳ دلار رسیده است. برای تشکیل الگوی ذکر شده، انتظار می‌رود قیمت کمی کاهش یافته و در سطح ۶۰ هزار دلار حمایت شود.

بر اساس داده‌های کوین‌گلس (CoinGlass)، افت قیمت به این سطح باعث لیکویید شدن ۵۳۰ میلیون دلار از پوزیشن‌های لانگ خواهد شد.

بر اساس مدل هایلند، قیمت بیت کوین ممکن است تا ماه ژوئن به بالای خط گردن الگو افزایش یابد و از رکورد فعلی خود یعنی ۷۳۸۰۰ دلار فراتر رود.

علاوه بر این، بر اساس شاخص ترس و طمع، علاقه معامله‌گران به تدریج در حال افزایش است. این شاخص در حال حاضر روی عدد ۶۹ (طمع) قرار دارد که یک بهبودی بزرگ نسبت به سه روز پیش (عدد ۴۳ نشان‌دهنده ترس) محسوب می‌شود.

در همین حال، برخی از معامله‌گران انتظار دارند که قیمت بیت کوین در کوتاه‌مدت روندی جانبی داشته باشد، اما این موضوع لزوما سیگنالی نزولی برای آن‌ نیست.

منبع: کوین تلگراف

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها