|
کدخبر: 325975

هدیه میلیونی دولت به این افراد / جزئیات را بخوانید

معاون اجتماعی بنیاد پانزدهم خرداد ستاد اجرایی فرمان امام اعلام کرد: تمام زوج هایی که در سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ دارای فرزند سوم خود شده اند، هنگام تعیین میزان لذت، بسته لبخند مادر داده می شود.

اقتصاد هدیه میلیونی دولت به این افراد /  جزئیات را بخوانید

محمدرضا دهقان  معاون اجتماعی بنیاد پانزدهم خرداد ستاد اجرایی فرمان امام عنوان کرد: برای حمایت کردن از خانواده هایی که دارای فرزند سوم به بالا هستند، برای کاهش بار مالی خرید پوشک یکبار مصرف، بسته حمایتی پوشک بچه نیز در مراحل بعدی برنامه کشوری پیش بینی شده است. کمپین “لبخند مادر” با بسته های لبخند مادر. جامعه رهبری خواهد شد.

دهقان تاکید کرد: محتویات این بسته الحاقی شامل پوشک های پارچه ای جدید طراحی شده با نوار بهداشتی قابل تعویض و بهینه شده با فوق جاذب مرغوب می باشد.

معاون اجتماعی بنیاد پانزدهم خرداد همچنین در تشریح محتویات بسته های لبخند مادر گفت: این بسته ها حاوی ۴۰ قلم کالای ضروری برای کودکان از بدو تولد تا نزدیک به دو سالگی است که هر بسته به ارزش تقریبی ۵۰ میلیون ریال است.

او جدیت رویکرد بنیاد XV را برجسته کرد. خرداد درباره موضوع جوانی جمعیت گفت: در کمپین ملی «لبخند مادر» که سال گذشته به طور رسمی در سراسر کشور راه اندازی شد، زوج هایی که در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ صاحب سومین فرزند خود شدند لبخند مادر را دریافت کردند. بسته ای که میزان لذت شما را تعیین می کند.

دهقان یادآور شد: این طرح با ۵ هزار بسته آغاز شد و هر سال افزایش می یابد.

معاون اجتماعی بنیاد پانزدهم خرداد در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان و خیرین می توانند برای شرکت در کمپین ملی «لبخند مادر» کد #۴۲*۷۸۰* را شماره گیری کنند.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر جزئیات پوشش بیمه ای رایگان زنان خانه دار روستایی دارای سه فرزند و بیشتر را اعلام کرد و گفت: طبق مصوبه دولت این بیمه برای مشمولان رایگان است و دولت شما را تحت پوشش قرار می دهد. . حق بیمه با بیان اینکه مشمول ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانان، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر است، تصریح کرد: بر اساس ماده ۲۱ قانون مذکور، دولت مکلف به اعمال بند «ب» است. این مقاله (۱۰۳) قانون. برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران حداکثر تا شش ماه پس از لازم الاجرا شدن این قانون با تقویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان. روستائیان و عشایر برای بیمه زنان خانه دار سه فرزند یا بیشتر اقدام کنند. با تولد فرزند چهارم. و پنجم به ازای هر فرزند دو سال به سوابق بیمه شده اضافه می شود. حق بیمه هر فرزند در سال جاری دو عدد است. میلیون و ۲۵۰ هزار تومان.

وی در خصوص میزان حق بیمه مشمولان که قرار است به صورت رایگان و دولت به عنوان کارفرما تحت پوشش قرار گیرد، گفت: دولت حق بیمه را پرداخت می کند که در سال ۱۴۰۲ برای هر نفر دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

وی افزود: مادرانی که سه فرزند یا بیشتر دارند مشمول این بیمه می شوند و در صورت تولد فرزند چهارم یا پنجم ضمن پرداخت بیمه، به ازای هر فرزند دو سال به بیمه مادر اضافه می شود.

دریافت کنندگان واجد شرایط باید با آژانس ها تماس بگیرند. مدیرکل صندوق تامین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر درباره نحوه درخواست و عضویت در این صندوق گفت: مشمولان واجد شرایط می توانند با ادارات و ادارات استان ها تماس بگیرند. ۱۵۰۰ نمایندگی در مناطق مختلف کشور داریم که روستائیان و عشایر می توانند به آنها مراجعه کنند، ثبت نام کنند و از صندوق تامین اجتماعی رایگان بهره مند شوند.

هموطنان عزیز برای شناسایی این فروشگاه ها می توانند نرم افزار کاربردی خود را بررسی کرده و فروشگاه های اطراف خود را مشاهده کنند. برای دریافت این نرم افزار می توانید به پلتفرم های مارکت، مای کت یا shoma.sfara.ir مراجعه کنید. همچنین می توانید با اجرای کد دستوری *۵۰۰*۱۴۶۳ لینک نصب این نرم افزار را دریافت کنید.

منبع: منیبان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها