|
کدخبر: 325325

هزینه اقامت در پوکت تایلند چقدر است؟

پوکت یکی از جزایر بزرگ و زیبا در تایلند است که به سبب محیط‌های بکر و تفریحات هیجان انگیزی که دارد، سالانه گردشگران زیادی را از سراسر جهان جذب خود می‌کند. جالب است بدانید این جزیره بزرگ چندین ساحل بکر را در خود جای داده است. سواحلی مانند ساحل پاتونگ، ساحل آزاد، ساحل کاتا، ساحل کارون و... بدون شک با شگفتی‌هایی که دارند می‌توانند شما را به وجد آورند و زیبایی را به چشمان شما هدیه دهند.

هزینه اقامت در پوکت تایلند چقدر است؟

پوکت یکی از جزایر بزرگ و زیبا در تایلند است که به سبب محیط‌های بکر و تفریحات هیجان انگیزی که دارد، سالانه گردشگران زیادی را از سراسر جهان جذب خود می‌کند. جالب است بدانید این جزیره بزرگ چندین ساحل بکر را در خود جای داده است. سواحلی مانند ساحل پاتونگ، ساحل آزاد، ساحل کاتا، ساحل کارون و... بدون شک با شگفتی‌هایی که دارند می‌توانند شما را به وجد آورند و زیبایی را به چشمان شما هدیه دهند.

اگر از دوستداران طبیعت هستید و دوست دارید به محیط‌های بکر و دست نخورده سفر کنید، سفر به پوکت را حتما تجربه کنید. از طرفی دیگر سفر به پوکت تجربه‌ای پر از ماجراجویی و هیجان برای دوستانی خواهد بود که به دنبال تفریحات آدرنالین ساز هستند.

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌هایی که معمولا افراد قبل از سفر با آن روبه‌رو می‌شوند، هزینه‌های سفر است. ممکن است برای شما نیز سوال پیش آمده باشد که سفر به پوکت چقدر بودجه نیاز دارد؟ یا هزینه اقامت در پوکت تایلند چقدر است؟ در پاسخ به این قبیل سوالات باید گفت که در مبحث هزینه‌ها همه چیز به شما بستگی دارد که چگونه سفری را می‌پسندید.

در ادامه به جزئیات هزینه اقامت در پوکت تایلند می‌پردازیم. در نظر داشته باشید که با رزرو هتل پوکت از فلای‌تودی می‌توانید با ارزان‌ترین هزینه، بهترین اقامت را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

هزینه‌های هتل پوکت به چه صورت است؟

از آنجایی که پوکت جزیره‌ای توریستی محسوب می‌شود و سالانه میزبان هزاران هزار گردشگر می‌باشد، هتل‌های متنوع زیادی نیز در آن قرار گرفته است. تنوع بالای هتل‌ها سبب می‌شود افراد با هر سلیقه‌ و بودجه‌ای که دارند بتوانند هتلی مناسب با شرایطشان در پوکت رزرو کنند.

با رزرو هتل پوکت تایلند از فلای‌تودی دیگر دغدغه کیفیت خدمات و سرویس دهی را نخواهید داشت، چرا که فلای‌تودی بهترین‌ها را به شما معرفی خواهد کرد. در صورت دلخواه کاربران می‌توانند علاوه بر رزرو

 

در برآورد هزینه‌های هتل پوکت، به این نکته توجه داشته باشید که هتل‌های لوکس و مجلل که دارای امکانات تفریحی و رفاهی کاملی هستند به نسبت هتل‌های به صرفه با امکانات متوسط هزینه‌‌ای بیشتری دارند. با این تفاسیر اگر به دنبال سفری اقتصادی به پوکت هستید، بهتر است به هتل‌هایی که دارای امکانات متوسط هستند، روی بیاورید.

اقامت در هتل‌های متوسط برای دو نفر حدود 1600 تا 1700 بات هزینه برمی‌دارد و اقامت در هتل‌های لوکس و مجلل برای دو نفر حداقل نیاز به 3000 بات هزینه دارد.

در ادامه چندین هتل و ریزورت معروف در پوکت را که محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارد، معرفی خواهیم کرد:

  • ریزورت پوکت گریسلند رزورت اسپا پاتونگ Phuket Graceland Resort And Spa (4 ستاره)

  • ریزورت دایموند کلیف پاتونگ Diamond Cliff Resort and Spa (5 ستاره)

  • هتل گرند مرکور پوکت پاتونگ Grand Mercure Phuket Patong (5 ستاره)

  • هتل نیچر پاتونگ The Nature Phuket (5 ستاره)

  • و...

امکان رزرو تمامی هتل‌های نام برده شده و بسیاری از موارد دیگر، با مناسب‌ترین قیمت از فلای‌تودی امکان پذیر است.

هزینه تورهای پوکت چقدر است؟

حتما می‌دانید که در بسیاری از موارد سفر با تورهای مسافرتی به نسبت سفرهای شخصی، هزینه کمتری به دنبال دارد. علاوه بر مبحث هزینه، یکی دیگر از اصلی‌ترین مزایای تورهای مسافرتی خارجی، این است که همیشه همراه خود راهنما دارید و در صورت نیاز می‌توانید از آن کمک بگیرید.

به احتمال زیاد برای شما هم این سوال پیش آمده که هزینه‌ تورهای پوکت چقدر است؟ این سوال را نمی‌توان به آسانی پاسخ داد چرا که هزینه تور پوکت در آژانس‌های مسافرتی مختلف بسته به نوع کیفیت و خدمات تورهای ارائه شده و مواردی مانند تعداد روز، انتخاب هتل‌های متفاوت برای اقامت‌، انتخاب جاذبه‌های دیدنی متفاوت، انتخاب نوع رستوران و.... متنوع می‌باشد.

به طور مثال برخی از تورها ترجیح می‌دهند گردشگران در هتل‌های لوکس و مجلل اقامت داشته باشند و برخی دیگر هتل‌های متوسط را برای اقامت انتخاب می‌کنند، طبیعی است که قیمت این دو تور تفاوت چشم‌گیری با یکدیگر خواهد داشت.

به صورت کلی باید گفت عمدتا هزینه تور پوکت تایلند در بهار 1403 از مبلغ 30 میلیون به بالا شروع می‌شود. اگر به دنبال تور پوکت ارزان و اقتصادی هستید، بدون معطلی تور پوکت فلای‌تودی را انتخاب کنید.

‌رزرو هتل پوکت از فلای‌تودی

آب‌و‌هوای مناسب، چشم‌اندازهای خیره کننده، تفریحات آبی هیجان انگیز، غذاهای خوشمزه، طبیعت سرسبز، حیات وحش زیبا، سواحل بکر و دست نخورده و... دلایلی برای سفر به پوکت زیبا هستند. چنانچه شما هم دوست دارید به این جزیره سفر کنید، بهتر است هر چه سریع‌تر هتل مناسب خود را رزرو کنید.

رزرو بهترین‌ هتل‌های پوکت، با مناسب‌ترین قیمت از فلای‌تودی امکان پذیر است. با رزرو هتل پوکت تایلند از فلای‌تودی دیگر نیازی نیست نگران دغدغه‌هایی همچون کیفیت خدمات و سرویس دهی یا هزینه‌های گزاف باشید، چرا که این مجموعه بهترین‌ها را برای شما در نظر می‌گیرد.

کاربران در صورت دلخواه می‌توانند علاوه بر رزرو هتل‌ در پوکت تایلند، خدماتی از جمله اخذ انواع ویزا (گردشگری، تجاری و سفارت) در سریع‌ترین زمان، خرید ارزان‌ترین بلیط‌های قطار و هواپیما، فروش انواع تورهای مسافرتی را از مجموعه دریافت کنند.

شما می‌توانید به منظور رزرو و خرید هر یک از خدمات یا به صورت حضوری به مجموعه مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی اقدام کنید. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر یا وجود هر گونه مشکل، به خاطر داشته باشید که تیم پشتیبانی فلای‌تودی به صورت 24 ساعته همراه شماست. کارشناسان تیم پشتیبانی در تلاشند تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند و سفری خاطره انگیز برایتان رقم بزنند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها