|
کدخبر: 325956

قیمت تور شیراز / سفر به شهر شعر و ادب چقدر در می یاد؟

اگه در ایران زندگی میکنید و هنوز شیراز رو ندیده اید باید بدانید سالیانه هزاران گردشگر از خارج کشور برای دیدن این شهر زیبا به ایران سفر میکنند. بنابراین تا دیر نشده در این فصل زیبا به شهر شیراز بروید.

اقتصاد قیمت تور شیراز / سفر به شهر شعر و ادب چقدر در می یاد؟
خوشا شیراز و وضع بی ‌مثالش     خداوندا نگه دار از زوالش
شهر طرب و ناز شهر راز که امروزه آنرا بنام شیراز میشناسیم. این شهر زیبا و تاریخی، به خاطر وجود باغ و بوستان های زیبای آن شهرت جهانی یافته و به شهر گل و بلبل و بهار نارنج معروف شده است.
قدمت تاریخی این شهر زیبا به اوایل قرن یکم هجری برمیگردد. شیراز جز ۵ شهر برتر ایران برای اقامت و گردشگری است. وجود هتل های متعدد و با کیفیت ۵ ستاره، چهار ستاره و سه ستاره در شهر شیراز، اقامتی لذت بخش و به یادماندنی را برای شما خلق خواهند کرد.
جاذبه های گردشگری این شهر به حدی زیبا و حریت انگیز است که شما را از زیبایی با شکوه خود بیهوش میکند. اگر شما هم قصد سفر به این شهر را دارید و میخواهید هزینه های خود را مدیریت کنید ادامه این مطلب برای شماست.
اگر قصد سفر با هواپیما به این شهر جذاب را دارید باید بدانید طبق قوانین پروازی قیمت های آخر هفته بیشتر از اواسط هفته خواهد بود. بنابراین از ۱ ونیم میلیون تومان تا  ۴ و نیم میلیون تومان هزینه یک مسیره پرواز را برآورد کنید. 
هزینه اقامت در هتلهای شیراز از حدود ۱ و نیم میلیون تومان تا ۱۱ و نیم میلیون تومان در اقامتگاه سنتی نیز متفاوت است. در ضمن در انتخاب نوع هتل به موقعیت مکانی ان توجه کنید. که خیلی خارج از شهر نباشد و بتوانید براحتی از مکانهای تاریخی بازدید کنید. بعنوان مثال دروازه اصفهان مرکز شهر شیراز است و هتلهای بسیاری در آن منطقه وجود دارد. 
در ادامه جدولی از قیمت هتل های مختلف با ستاره های متفاوت برای اقامت یک شب را گردآوری کرده ایم.

هتل ریتون شیراز

1,774,000تومان

هتل آریوبرزن شیراز


2,698,000تومان

هتل پارس شیراز

4,083,000تومان

هتل زندیه شیراز

6,370,000تومان

هتل چمران شیراز

10,500,000تومان

اقامتگاه سنتی درب شازده شیراز

11,500,000تومان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها