|
کدخبر: 324188

قیمت ارز دیجیتال/قیمت رمز ارز/بازار ارزهای دیجیتال

سرنوشت این ارز دیجیتال / امیدواری ها افزایش یافت!

پیش بینی های بسیاری از آینده رمز ارز تون کوین شده است.

اقتصاد سرنوشت این ارز دیجیتال / امیدواری ها افزایش یافت!

رمز ارزها توانسته اند جای خود را در بازارهای مالی دنیا پیدا کنند و بیشتر معاملات جهانی، امروزه از طریق رمز ارزها صورت می گیرد.

بسیاری از فعالان دنیای تکنولوژی و بازار رمزارزها به آینده ارز دیجیتال تن کوین امیدوارند. شاید نماد TON در تلگرام به چشم شما خورده باشد. تن کوین (Toncoin) یا تون کوین رمزارز بومی یک بلاکچین قدرتمند و مشهور است. این توکن عمر کمی دارد اما توانسته در بین ۲۵ رمزارز برتر از نظر ارزش بازار (Market cap) قرار بگیرد. پیشرفت‌ها و رشد قیمت Toncoin باعث شده افراد زیادی به دنبال خرید این رمزارز در سال جدید باشند. طبق داده‌های تکنیکال ممکن است ارزش تون کوین تا سال ۲۰۲۶ بیش از ۹ برابر شود. ما در این مقاله آینده تون کوین را بررسی می‌کنیم. پس از خواندن این مقاله راحت‌تر می‌توانید به پیش بینی قیمت TON بپردازید. با ماه همراه باشید.

معرفی پروژه تن کوین

برای آنکه بتوانیم آینده ارز دیجیتال تن کوین را بررسی کنیم، ابتدا باید از ماهیت این پروژه، شناختی به دست آوریم. تن کوین یک بلاکچین لایه یک غیرمتمرکز است و از الگوی اثبات سهام (PoS) برای اجماع بهره می‌گیرد. رمزارز TON توکن بومی این شبکه است. بلاکچین Toncoin بستری برای انجام امور مالی به صورت سریع، شفاف، ایمن و ارزان است. این بلاکچین با توان عملیاتی 55000 TPS قدرت بالایی در پردازش تراکنش‌ها دارد.

بلاکچین تن کوین به دست برادران نیکلای (Nikolai) و پاول دوروف (Pavel Durov) به همراه تیم توسعه اپلیکیشن تلگرام توسعه یافت. سپس آناتولی ماکوسوف (Anatoliy Makosov) و کریل املیاننکوف (Kirill Emelianenko) توسعه‌های جدیدی در این شبکه ایجاد کردند. شبکه تن کوین در ابتدا Gram نام داشت که سپس با برخی زیرساخت‌های دیگر اقدام شد و تغییر نام یافت. سرعت بالای پردازش تراکنش، ارائه خدمات و پلتفرم‌های متنوع در حوزه امور مالی مثل تن ولت (TON Wallets)، تن سرویس (TON Services)، تن پراکسی (TON Proxy)، تن استوریج (TON Storage) و … مهم‌ترین مزیت‌های این پروژه بلاکچینی است.

بررسی آینده ارز دیجیتال تن کوین

امیدواری‌های زیادی به آینده ارز دیجیتال Toncoin وجود دارد. مقایسه ساختار این پروژه با سایر نوآوری‌ها و کمپانی‌های دیگر نشان می‌دهد آینده تون کوین تا سال ۲۰۲۶ می‌تواند بسیار درخشان باشد. اگر فرض بگیریم روند رشد پروژه Toncoin از سایر شرکت‌ها مثل گوگل و فیس‌بوک پیروی کند، جدول زیر نشان می‌دهد قیمت این توکن تا سال ۲۰۲۶ چقدر خواهد بود.

پیش بینی قیمت تن کوین بر اساس داده‌های تکنیکال

تحلیل‌های تکنیکال نشان می‌دهد احساسات فعلی نسبت به تن کوین امیدوارکننده و صعودی است و اکثر شاخص‌های فنی سیگنال خرید را نشان می‌دهند. البته که استفاده از شاخص‌ها و تحلیل تکنیکال هیچ گاه نتیجه قطعی به ما نخواهد داد.

آخرین تقاطع مرگ(Death Cross) در بازار بیت کوین در ۲۶ مارس ۲۰۲۲ اتفاق افتاد. در همین حال آخرین تقاطع طلایی (Golden Dross) در ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۲ رخ داد. تقاطع مرگ یک سیگنال نزولی و تقاطع طلایی یک سیگنال صعودی محسوب می‌شود. بنابراین روند بیت کوین هم ما را به آینده ارز دیجیتال تن کوین و دیگر توکن‌ها امیدوار می‌کند.

آیا سرمایه گذاری در تون کوین سودآور است؟

به نظر می‌رسد می‌توان به آینده ارز دیجیتال Toncoin امیدوار بود. طی ۳۰ روز گذشته این توکن ۱۴ روز سبز داشته است. همچنین قیمت TON در یک سال گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است. در نتیجه می‌توان گفت که بر اساس شاخص‌های فنی، رمزارز TON گزینه مناسبی برای خرید در سال ۲۰۲۳ است. با این حال شاخص‌هایی مثل قیمت بیت کوین، لیست شدن در صرافی‌ها، مقررات و رویکرد دولت‌ها، بانک‌ها و اَبَرشرکت‌ها، روند سایر بازارها و اتفاقات مهم دنیای رمزارزها مثل هارد فورک بیت کوین، می‌تواند بر قیمت TON اثر بگذارد. از طرفی بررسی دائمی معاملات نهنگ‌های Toncoin اطلاعات خوبی در مورد آینده این رمزارز به ما خواهد داد.

منبع: راستین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها