|
کدخبر: 324175

قیمت میم کوین / بازار ارز دیجیتال / بازار میم کوین

جهش چشم گیر قیمت این رمز ارز / بازار شوکه شد

میم‌کوین پپه (PEPE) امروز با عملکرد خوب قیمت خود که موجب افزایش ارزش بازار آن به بیش از ۳ میلیارد دلار شده، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

اقتصاد جهش چشم گیر قیمت  این رمز ارز /  بازار شوکه شد

در پی رشد قیمت میم‌کوین پپه به محدوده ۰.۰۰۰۰۰۷۹ دلار، گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده آن افزایش یافته است. سوالی که مطرح است، این است که آیا این توکن می‌تواند سلطه دوج‌کوین بر بازار میم‌کوین‌ها را تحت‌الشعاع قرار دهد یا خیر؟

ارزش بازار این توکن در پی رشد اخیر به ۳.۲۷ میلیارد دلار رسیده که آن را در جایگاه ۴۵ برترین ارزهای دیجیتال بازار قرار داده است.

همچنین، حجم معاملات پپه طی ۲۴ ساعت گذشته رشدی ۸۴ درصدی را تجربه کرده و به ۶۹۱ میلیون دلار افزایش یافته است.

با نزدیک‌تر شدن این میم‌کوین به حداکثر موجودی در گردش خود، پویایی بازار، یک چشم‌انداز صعودی قطعی را نشان می‌دهد که توجه سرمایه‌گذاران و تحلیلگران تکنیکال را به خود جلب کرده است.

تحلیلگران تکنیکال، سناریوی مطلوبی را برای پپه کوین ارائه می‌کنند. در این سناریو، سطوح مهمی وجود دارند که قیمت در صورت غلبه بر آنها، حرکت صعودی خود را حفظ خواهد کرد. این سطوح همچنین از قیمت در برابر سقوط حمایت خواهند کرد.

تشکیل کندل‌های صعودی و شکسته شدن الگوی مثلث صعودی، روند رو به رشد پپه را تأیید می‌کند و نشان می‌دهد که رشد قیمت این توکن یک رویداد زودگذر و احساسی نیست و از پایداری بالایی برخوردار است.

توسعه‌دهندگان ارز دیجیتال پپه قورباغه امیدوارند که محبوبیت توکن خود را افزایش دهند و آن را به موفق‌ترین میم کوین‌ تمام دوران تبدیل کنند، با پشت سر گذاشتن دوج کوین و شیبا اینو. یکی از اهداف بلندپروازانه توکن PEPE هم این است که در آینده بتواند با بیت‌کوین، به‌عنوان محبوب‌ترین و معروف‌ترین ارز دیجیتال در جهان، رقابت کند.

معکوس سایر میم کوین‌های موجود در بازار، اطلاعات زیادی در مورد نحوه عملکرد رمزارز پپه منتشر نشده است. ارز دیجیتال پپه شامل یک سیستم توزیع مجدد است که به استیک‌کنندگان بلندمدت پاداش می‌دهد. همچنین، با وجود حداکثر عرضه بیش از ۴۲۰ تریلیون واحد، ارز دیجیتال پپه از طریق سوزاندن توکن‌های تأمین نقدینگی به طور منظم، کمیابی خود را حفظ می‌کند. توسعه‌دهندگان ارز دیجیتال پپه از طریق توییتر و سایر انجمن‌ها این ارز را تبلیغ کرده و سعی در متحد کردن طرفداران آن دارند.

ارز دیجیتال پپه در تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۲۳ با قیمت اولیه ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۵۷۸ دلار وارد بازار شد. از آن زمان، این میم کوین با استقبال بالایی از سوی معامله‌گران روبرو شد و قیمت آن به طور کلی در حالت صعودی بود. در روز اول ماه می، قیمت رمزارز پپه به بالاترین رکورد تاریخی خود در ۰٫۰۰۰۰۰۱۴۴ دلار رسید که نشان از رشد چشمگیر بیش از ۲،۳۰۰ درصدی در عرض تنها دو هفته بود. از آن زمان، قیمت رمزارز پپه کمی از اوج خود کاسته است، اما این میم کوین همچنان در حال ثبت سودهای روزانه دو رقمی است.

ارز دیجیتال پپه ابتدا فقط در صرافی غیرمتمرکز یونی‌سواپ (Uniswap) عرضه شد و نقدینگی آن کم بود. چند روز بعد، توکن PEPE در یک صرافی رمزارزی کوچک‌تر مانند MEXC و همچنین در چند صرافی سطح بالا مانند هوبی (Huobi) و Gate.io نیز لیست شد. پس از رشد نجومی ارز دیجیتال پپه، صرافی‌ بزرگ اوکی‌ایکس (OKX) نیز آن را لیست کرد.

نمودار-پپه

 

منبع: رمز ارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها