|
کدخبر: 321539

قیمت ارز دیجیتال/قیمت رمز ارز/بازار ارزهای دیجیتال

ارز Floki چیست؟ / جزئیات جدید را اینجا بخوانید

میم کوین فلوکی ممکن است ظاهری بامزه داشته باشد، اما در اصل یک پروژه Web۳ کامل است که در حوزه‌هایی مانند اقتصاد غیر متمرکز (DeFi)، ان اف تی (NFT) و متاورس (Metavers) حرف‌هایی برای گفتن دارد! فلوکی با شعار «رمز ارزی برای مردم» (The People’s Crypto) به فعالیت خود ادامه می‌دهد و توانسته خودش را از سایر میم کوین‌های تکراری و بدون نوآوری متمایز کند.

اقتصاد ارز Floki چیست؟ / جزئیات جدید را اینجا بخوانید

یکی از نکات قابل توجه در مورد ارز دیجیتال فلوکی مالیات ۳ درصدی آن برای تمامی‌عملیات‌های خرید و فروش است. درآمد حاصل از این مالیات به صورت مستقیم به خزانه داری فلوکی واریز شده و طبق ادعای توسعه دهندگان، در جهت توسعه و بهبود پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرد. بر اساس اطلاعات موجود در وایت پیپر Floki تیم توسعه دهنده پس از جمع آوری سرمایه کافی، این مالیات را کاهش خواهد داد. البته تاکنون اطلاعاتی در مورد مقدار سرمایه مورد نیاز یا میزان کاهش مالیات منتشر نشده و رخ دادن چنین اتفاقی قطعی نیست.

مورد دیگر به بلاک چین فلوکی مربوط می‌شود. این ارز دیجیتال بلاک چین اختصاصی نداشته و بر بستر اتریوم با استاندارد ERC۲۰ و بایننس اسمارت چین با استاندارد BEP۲۰ فعالیت می‌کند. انتقال توکن FLOKI بین این دو شبکه امکان پذیر است و شامل مالیات ۳ درصدی نمی‌شود.

تاریخچه فلوکی

پروژه Floki

ایلان ماسک در ژوئن ۲۰۲۱ (تیر ۱۴۰۰) با انتشار توییتی اعلام کرد نام «فلوکی» را برای سگ شیبا اینوی خود انتخاب کرده است. توسعه دهندگان نیز با الهام گرفتن از این توییت نام فلوکی اینو (Floki Inu) را برای پروژه خود انتخاب کردند. این پروژه در ابتدا قرار بود یک میم کوین ساده باشد که مانند دوج کوین از تصویر یک سگ بامزه استفاده می‌کرد. اما با گذشت زمان فلوکی اینو تکامل پیدا کرد و به چیزی فراتر، یعنی یک اکوسیستم تبدیل شد. در ادامه تیم توسعه دهنده تصمیم گرفت نام پروژه را به فلوکی (Floki) تغییر دهد.

شرکت DWF Labs، یکی از بزرگ‌ترین بازارسازان فعال در حوزه دارایی‌های دیجیتال و سرمایه‌گذاری‌های وب ۳، متعهد به خرید ۱۰ میلیون دلار فلوکی (FLOKI) شده است.

ارز-فلوکی

این سرمایه‌گذاری خیره‌کننده به دنبال خرید ۵ میلیون دلاری انجام‌شده در می ۲۰۲۳ است که به طور قابل‌توجهی، حضور فلوکی را در بازار تقویت کرد. این حرکت جسورانه همچنین اعتماد شرکت DWF Labs به پتانسیل فلوکی، برای متحول کردن اکوسیستم کریپتو را نشان می‌دهد.

از زمان مشارکت اولیه فلوکی با شرکت DWF Labs، انعطاف‌پذیری این میم کوین در بازار مشهود بوده است. شایان ذکر است که قیمت FLOKI از ابتدای سال تا به امروز حدود ۳۰ درصد و تنها در ماه فوریه، بیش از ۷۰ درصد افزایش داشته است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، دو ارز دیجیتال فلوکی و توکن‌فای (TOKEN) اخیرا و در فینال مسابقات قهرمانی تنیس روی میز تیمی جهان که از شبکه‌های معتبر ورزشی چین پخش شد، در معرض دید جمع‌ عظیمی از مخاطبان قرار گرفتند. طبق گزارش‌ها، این مسابقه بیش از ۳۴۰ میلیون مخاطب داشته است.

همه این عوامل دست به دست هم داده و باعث خوش‌بینی تحلیلگران بازار نسبت به آینده میم کوین محبوب فلوکی شده است.

سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی شده DWF Labs که بیش از دو سال طول خواهد کشید، با هدف تقویت اکوسیستم فلوکی صورت می‌گیرد و جایگاه برجسته فلوکی را در بازار و همچنین، چشم‌انداز صعودی آن را تضمین می‌کند.

منبع: رمز ارز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها