|
کدخبر: 323783

افزایش حقوق کارکنان / حقوق پاکبانان / فیش حقوقی

خوش به حال این افراد شد / افزایش حقوق به سرانجام رسید

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، در حالی که جزئیات اجرای طرح جامع تنظیف شهر تهران در سال ۱۴۰۳ را توضیح داد، بر تلاش شهرداری برای بهبود محسوس وضعیت نظافت پایتخت در سال جدید تاکید کرد.

اقتصاد خوش به حال این افراد شد / افزایش حقوق به سرانجام رسید

«رضا محمدی» مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره مهمترین اقدامات در دستور کار این سازمان در سال ۱۴۰۳ گفت: با توجه به اجرای طرح جامع تنظیف شهر تهران از زمستان سال گذشته به دستور شهردار محترم پایتخت، مسئولیت حوزه نظافت و رفت‌ و روب معابر و جمع‌آوری پسماندهای تر و خشک در تمام مناطق پایتخت به سازمان مدیریت پسماند واگذار شده است. در سال جاری، با بهره‌گیری از زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مناسب، قصد داریم تا در پایان ماه‌های سال ۱۴۰۲ اقدامات خود را ارتقا داده و طرح را به صورت بهتر و کارآمدتری اجرا نماییم.

وی افزود: مهمترین انتظاری که شهروندان در زمینه اجرای طرح جامع تنظیف شهر تهران باید از ما داشته باشند، بهبود وضعیت نظافت تمام معابر اصلی و فرعی پایتخت نسبت به سال‌های گذشته و دقیق‌تر و منظم‌تر شدن نحوه جمع‌آوری زباله‌ها در سطح شهر است. به همین دلیل از عموم همشهریان محترم می‌خواهیم که چشم بینای سازمان مدیریت پسماند در سطح شهر تهران باشند و هرکجا که احساس می‌کنند کار نظافت شهر به‌درستی انجام نمی‌شود، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۳۷ به بازرسی شهرداری اطلاع دهند. تمام تلاش ما این است که با اجرای طرح جامع تنظیف شهر تهران، میزان شکایت‌های مردمی در زمینه رفت‌وروب معابر به حداقل ممکن برسد.

محمدی با تاکید بر این که در سال ۱۴۰۲ جلسات متعددی به‌منظور برنامه‌ریزی برای اجرای طرح جامع تنظیف شهر تهران با حضور مسئولان ارشد شهرداری برگزار شد، عنوان کرد: اصلاح نوع قراردادهایی که با پیمانکاران حوزه رفت‌وروب و جمع‌آوری پسماند در سطح شهر تهران بسته می‌شود، انتخاب ۱۴ پیمانکار که مسئولیت اصلی نظافت معابر و جمع‌آوری زباله در ۲۲ منطقه پایتخت به آن‌ها سپرده شده است، به‌روزرسانی فهرست‌بها و قیمت خدماتی که پیمانکاران به شهرداری ارائه می‌کنند، نوسازی ناوگان ماشین‌آلات جمع‌آوری زباله در سطح شهر و موظف کردن پیمانکاران به بستن قرارداد با نیروهای انسانی خود طبق مفاد قانون کار، همگی دست به دست هم خواهد داد تا در سال جدید وضعیت نظافت شهر تهران به شکل محسوسی بهبود یابد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ادامه داد: از اول بهمن ۱۴۰۲، قراردادهای نهایی با ۱۴ پیمانکار اصلی حوزه رفت‌وروب معابر و جمع‌آوری پسماند به شهرداری‌های مناطق ۲۲گانه ابلاغ شده و صورت‌وضعیت پیمانکاران در ماه‌های بهمن و اسفند سال گذشته نیز براساس قراردادهای جدید تنظیم شده است. همچنین در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۲، خوشبختانه توانستیم از نرم‌افزار «نوماند» رونمایی کنیم که به شهروندان کمک می‌کند تا زباله‌های خشک خود را بدون واسطه به ماموران شهرداری تحویل دهند و به ازای آن، اعتبار مشخصی به کیف پول شهروندی آن‌ها اضافه خواهد شد؛ فراگیر شدن این امر در سطح پایتخت می‌تواند رفته‌رفته چرخه زباله‌گردی را متوقف کند.

این مقام مسئول در شهرداری تهران خاطرنشان کرد: با به‌روزرسانی ماشین‌آلات حوزه جمع‌آوری پسماند در سطح پایتخت، در حال حاضر میانگین سن این ماشین‌آلات به چهار سال کاهش یافته و این در حالی است که در ابتدای سال گذشته، میانگین سن ماشین‌آلات حوزه جمع‌آوری پسماند شهر تهران حدود ۱۰ سال بود. البته با توجه به خریدهایی که اخیرا از کارخانجات داخلی انجام داده‌ایم، امیدواریم که در ماه‌های ابتدایی سال جاری و با ورود دستگاه‌های جدید به ناوگان مدیریت پسماند پایتخت، میانگین سن ماشین‌آلات جمع‌آوری زباله در تهران را به دو تا سه سال کاهش دهیم.

وی در پایان درباره میزان افزایش حقوق پاکبانان پایتخت در سال جدید نیز گفت: براساس مصوبه شورای عالی کار و مطابق آنچه قبلا وعده داده بودیم، حداقل حقوق ماهانه پاکبانان محترم شهر تهران در سال ۱۴۰۳ که براساس ضوابط مشخص‌شده در قانون کار فعالیت خواهند کرد، ۱۱ میلیون تومان خواهد بود که با اضافه شدن مزایایی نظیر حق عائله‌مندی، سنوات شغلی، شب‌کاری، اضافه‌کاری و ... دریافتی ماهانه برخی نیروها تا ۱۵ میلیون تومان نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

منبع: ایلنا
  • طبا ارسالی در

    والله اگر خودمون دست به جارو نشیم، شهردا ری اصلاً خیالشم نیست و جالبه هیچ نظارتی هم به عدم نظافت معابر نواحی و مناطقش ند اره و انگار نه انگاره. این در حالیست که از دو ماه مونده به پایان سال عوارض نوسا زی و پسماند بصورت اینترنتی و کاغذی برات ارسال میشه. حالا ما دُم خروس رو باور کنی م یا ....... ؟؟؟؟؟

  • م.س ارسالی در

    باقیش هم نوش جان

  • ناشناس ارسالی در

    خودشون همه چی 50درصد گران می کنند بعد می ان 20درصد اضافه می کنند

  • کریم ارسالی در

    مردم رو الاغ فرض کردین آخه با 15 میلیون حقوق و 2 تا بچه و اجاره خونه و قسط و هزینه مدرسه و کوفت و زهر مار میشه زندگی کرد؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    چندر غاز اضافه می‌کنند هزار برابرش را پس می‌گیرند به عناوین مختلف این خوش به حال ی داره؟

  • علی ارسالی در

    کجای این خبر خوش به حالی داره؟

  • ناشناس ارسالی در

    جالبه یه پاسبان.ازمن بازنشسته فرهنگی بیشتر می خواهد بگیره خاک تو سر اون سازمان باز نشستگی یک عمر پول مالیات و و بازنشستگی دادیم ماهی ۱۱ تومان اونم لیسانس خدا زودتر خودتان را به خودتان واگذار کنه و رسوای عالم

  • طبا ارسالی در

    نظرمون رو ارسال کردیم چرا منتشر نمی‌کنید !!!؟؟؟ نکنه زاکانی بدش میاد !!!؟؟؟؟؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها