|
کدخبر: 323764

اختصاصی گسترش نیوز؛

آموزش های میلیونی معلمان / هزینه تدریس خصوصی کنکور چقدر است؟

استفاده از معلم خصوصی برای تدریس و آمادگی در کنکور می‌تواند برای برخی دانش‌آموزان مفید واقع شود البته مهمترین مسئله برای خانواده در زمان انتخاب معلم خصوصی هزینه اساتید است.

اقتصاد آموزش های میلیونی معلمان / هزینه تدریس خصوصی کنکور چقدر است؟

کنکور یکی از مهمترین رویدادهای زندگی دانش‌آموزان در سیستم آموزشی ایران است. این آزمون ورودی به دانشگاه‌ های کشور، در سطح ملی برگزار می‌شود و در آن دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف، شامل ریاضی و علوم تجربی، علوم انسانی و هنر، رقابت می‌کنند.

تهیه برنامه مطالعاتی مناسب و استراتژی مؤثر برای شرکت در کنکور، یکی از مهمترین عوامل موفقیت در این آزمون است. دانش‌آموزان باید به صورت جدی و سیستماتیک مطالب درسی را مرور کرده و تمرین‌های کافی انجام دهند تا بهترین نتیجه را در آزمون کنکور بدست آورند.

به علاوه، آشنایی با ساختار آزمون کنکور و نوع سوالات مطرح شده در آن نیز بسیار حائز اهمیت است. دانش‌آموزان باید با نحوه تدوین سوالات و نحوه پاسخگویی به آن‌ها آشنا باشند تا بتوانند با اعتماد به نفس به آزمون بپردازند.

استفاده از معلم خصوصی برای تدریس و آمادگی در کنکور می‌تواند برای برخی دانش‌آموزان مفید واقع شود. این روش آموزشی به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا عملکرد تحصیلی خود را ارتقا داده، مهارت‌های لازم را تقویت کنند و اعتماد به نفس بیشتری به دست آورند. همچنین، با توجه به شخصی‌سازی در آموزش، دانش‌آموزان می‌توانند به بهترین شکل ممکن برای آزمون کنکور آماده شوند.

معلم-خصوصی-دو

ویژگی های تدریس خصوصی

تدریس خصوصی دارای ویژگی‌هایی است که آن را از روش‌های دیگر آموزش متمایز می‌کند.یکی از ویژگی‌های اصلی آن، شخصی‌سازی آموزش است. در این روش، معلم با توجه به نیازها، سطح دانش و استعدادهای هر دانش‌آموز، برنامه‌ریزی درسی خاصی را برای او طراحی می‌کند. این به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا با سرعت بیشتری یاد بگیرند و در مسیری که برایشان متناسب است، پیشرفت کنند.

تدریس خصوصی، به معلم امکان می‌دهد تا به طور مستقیم و یک به یک با دانش‌آموز کار کند. این ویژگی موجب می‌شود تا معلم به طور کامل به نیازها و مشکلات هر دانش‌آموز توجه کند و راهنمایی‌های لازم را ارائه دهد. این تمرکز فردی به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا درک عمیق‌تری از مباحث را داشته باشند و سوالات خود را به طور مستقیم با معلم مطرح کنند.

همچنین، در تدریس خصوصی، معلم می‌تواند بهترین منابع تخصصی را برای هر دانش‌آموز تعیین کند. این منابع می‌توانند کتاب‌ها، مقالات، سایت‌ ها، نرم‌افزار ها و غیره باشند. استفاده از منابع تخصصی منجر به افزایش تمرکز و دقت دانش‌آموزان می‌شود.

به همین منظور، خبرنگار گسترش نیوز با تحقیق در سایت‌های اینترنتی، هزینه برگزاری هر جلسه از تدریس خصوصی کنکور سراسری تعدادی از اساتید را بررسی کرده است که در ادامه این گزارش می خوانیم.

معلم-خصوصی-یک

لیست برترین اساتید تدریس خصوصی کنکور سراسری

۱.شخص اول کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه تبریز و سابقه ۵ سال تدریس زبان فرانسوی به صورت خصوصی و نیمه خصوصی است.

  • رتبه سوم ارشد 
  • رتبه هفتم دکتری
  • رتبه برتر در دانشکده در دوره لیسانس و ارشد

شخص-اول

۲.شخص دوم ۱۵ بار برترین استاد در گروه درسی و فصول مختلف شده است و مدت ۶ سال در مدارس تیزهوشان دخترانه و پسرانه تدریس کرده است.همچنین سابقه ی تدریس به شاگردانی که قصد ورود به مدارس برتر، نمونه دولتی، تیزهوشان، سلام و علامه حلی را داشتند.

شخص-دوم

۳.نفر سوم لیست دکترا زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه تربیت مدرس و هچنین دارای کارشناسی ارشد مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه تهران است.

شخص-سوم

۴.این شخص دارای دکترا مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف همچنین مدرس دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس برتر تهران است.

  • رتبه ۴۳ کنکور کارشناسی ( دانشگاه صنعتی شریف)، رتبه۱۲۱کارشناسی ارشد(دانشگاه علم و صنعت)، رتبه ۳ کنکور دکتری(دانشگاه صنعتی شریف)
  • عضو بنیاد ملی نخبگان کشور با ثبت اختراع در زمینه سازه های سبک مقاوم در برابر زلزله
  • تالیف کتاب و مقاله ISI در زمینه سازه و مهندسی عمران/ ثبت اختراع در خصوص وصله های مکانیکی در تیرهای بتن آرمه

شخص-چهارم

۵.نفر پنجم کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه علم و صنعت ایران است که سابقه بیش از ۶ سال تدریس به صورت خصوصی دارد.

نفر-پنجم

۶. این فرد کارشناسی ارشد فیزیک از دانشگاه شهید چمران اهواز و کارشناسی فیزیک از دانشگاه ایلام است.

نفر-ششم

۷.فرد هفتم لیست دانشجوی کارشناسی ارشد نوازندگی (موسیقی) ساز جهانی از دانشگاه هنر تهران است که سابقه ۲ سال تدریس موسیقی در آموزشگاه دارد.

شخص-هفتم

۸.نفر آخر لیست کارشناسی مهندسی کشاورزی از دانشگاه شهید چمران اهواز است و سابقه تدریس بیش از ۲۹ سال در موسسات را دارد.

شخص-هشتم

سخن پایانی

علاوه بر داشتن معلم خصوصی، مهارت‌های عمومی مانند مدیریت زمان، تحلیل و تفسیر متون، نگارش و مهارت‌های ارتباطی نیز در کنکور بسیار مهم هستند. دانش‌آموزان باید قادر باشند به درستی و به صورت شفاف اندیشیده و نوشته خود را به افکار و ایده‌های خود ارتباط دهند.

همچنین، روحیه مثبت، استراحت مناسب و سلامتی روانی و جسمی نیز برای کنکور بسیار حائز اهمیت است. دانش‌آموزان باید به خود مراقبت کنند و در طول فرآیند آمادگی برای آزمون، استراحت کافی داشته باشند.

در نهایت، مهم‌ترین نکته این است که کنکور تنها یک فرصت است و نباید فقط بر موفقیت یا شکست در آن تمرکز کرد. زندگی بعد از کنکور نیز مهم است و باید به اهداف و آرزوهای بعدی خود ایمان داشته و به سمت آن‌ها حرکت کرد.

  • ناشناس ارسالی در

    دلار هم ۶۵ هزار تومنه سکه ام ۵۰ میلیون م ن خودم سال ۹۵ که سکه ۱ میلیون بود ۲۵۰ نر خ هر جلسه بود امروز ۱۲ میلیون باید بگم ا ما ۱۵۰۰ میگم شما چشمتون رو روی دلار بستی ن درآمد آزاد معلم رو می‌سنجین اونم معلمی که بزور ۱۱ تومن ماهانه دولت میده بهش که دو گرم طلاهم نمیشه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها