|
کدخبر: 321849

بازار خودرو / قیمت خودرو / فروش خودرو

این خودرو های جذاب چینی را از دست ندهید / جزئیات فروش قسطی اعلام شد

شرکت مدیران خودرو فروش اقساطی محصولات خود را ویژه اسفندماه ۱۴۰۲ تسهیلات ۶۰ ماهه از امروز دوشنبه آغاز خواهد کرد.

اقتصاد این خودرو های جذاب چینی را از دست ندهید / جزئیات فروش قسطی اعلام شد

ام وی ام (MVM)، مخفف "ماشین‌سازی وسایل نقلیه ایران"، یکی از شرکت‌های خودروسازی بزرگ در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۳۲ (1953) تأسیس شده و در طول سال‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان خودرو در ایران شناخته شده است.ام وی ام در زمینه تولید و توسعه خودروهای مختلف فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت شامل خودروهای سواری، خودروهای تجاری و خودروهای شاسی‌بلند می‌شود.

پیش فروش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد. تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

مهمترین بازار هدف ام وی ام، بازار داخلی ایران است و این شرکت تلاش می‌کند تا نیازهای مختلف مشتریان در بازار داخلی را پاسخگو باشد. علاوه بر تولید خودروها، ام وی ام همچنین در زمینه قطعات و لوازم یدکی خودرو فعالیت می‌کند و خدمات پس از فروش را نیز ارائه می‌دهد.

شرکت مدیران خودرو فروش اقساطی محصولات خود را ویژه اسفندماه ۱۴۰۲ تسهیلات ۶۰ ماهه از امروز دوشنبه آغاز خواهد کرد.بخشنامه ذیل از تاریخ ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۲ در نمایندگی های مجاز این شرکت فعال خواهد شد.

شرایط-فروش

 

منبع: ایران جیب

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها