|
کدخبر: 321839

خودروسازی / صنعت خودرو / بازار خودرو

خودرو لاکچری چینی را قسطی بخرید / شرایط فروش اعلام شد

در این گزارش شرایط فروش اقساطی تیگارد X۳۵ را مشاهده می‌کنید.

اقتصاد خودرو لاکچری چینی را قسطی بخرید / شرایط فروش اعلام شد

تیگارد موتور، نام برند تجاری شرکت «سانیار موتور» است که با همکاری شرکت دیار خودرو و شرکت ساینو چین، در سال ۱۴۰۱ شکل گرفت. نخستین محصولی که تحت برند تیگارد به بازار ایران عرضه شد، کراس‌اوری با نام X۳۵ است. تیگارد X۳۵ در واقع یکی از محصولات شرکت بایک (BAIC) بوده و متولد ۲۰۱۶ است. این خودرو بعد از حذف بایک X۲۵ از خانواده بایک، تبدیل به کوچک‌ترین کراس‌اور این شرکت شد. نسل اول این خودرو، با نام Senova X۳۵ عرضه شد اما نسل دومش در ۲۰۱۹ و با نام جدید BEIJING X۳ به خیابان‌های چین قدم گذاشت؛ همان خودرویی که با نام BAIC X۳۵ در برخی کشورها فروخته می‌شود اما در بازار ایران، شرکت سانیار موتور آنرا با نام تیگارد X۳۵ معرفی کرده است. نسل دوم بایک X۳۵ از همان ابتدای ورودش به بازار چین، فقط با موتور ۱.۵ لیتری توربو با کد A۱۵۱R۱ عرضه شده که دقیقا همان موتور نسل اولش است. برای بازار ایران، شرکت سانیار موتور، تیگارد X۳۵ را با گیربکس CVT عرضه کرده است که علاوه بر داشتن حالت اسپرت (S)، قابلیت تیپ ترونیک (البته به‌صورت مصنوعی! ) شش دنده هم دارد.در جزییات این طرح فروش اعلام شده که متقاضیان از روز پنجشنبه، ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ امکان ثبت‌نام در این طرح را داشته کسب کرده‌اند. ضمناً طرح فروش تیگارد X۳۵ تا پایان روز پنجشنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ فعال است و متقاضیان می‌توانند یکی از مدت بازپرداخت‌های ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه را انتخاب کنند. همچنین نرخ تیگارد X۳۵ مطابق با بخشنامه فروش، ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

شرایط فروش اقساطی تیگارد X۳۵ اعلام شد

سانیار موتور به‌عنوان نماینده رسمی برند تیگارد در ایران، در جدیدترین اطلاعیه فروش خود، از عرضه شاسی‌بلند محبوب این شرکت‌ با نام تیگارد X۳۵ به دو صورت نقد یا اقساط و با موعد تحویل حداکثر ۱۲۰ روز کاری خبر داد.

شرایط-فروش-اقساطی-تیگارد-X۲۵-اعلام-شد

در این طرح خودرو تیگارد X۳۵ با نرخ مصوب ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. ضمنا در طرح اقساطی نیز این خودرو با پیش پرداخت دو مرحله‌ای ۲۹۵ میلیون تومان در زمان ثبت‌نام و ۱۹۵ میلیون تومان در ۳۰ روز بعد از عقد قرارداد تقدیم خریداران می‌گردد.

تیگارد-خودرو

طرح خرید اقساطی با سه موعد پرداخت ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماه قابل ثبت‌نام است که مبلغ پرداختی بر اساس طرح انتخابی به شرح زیر متغیر خواهد بود:

 ۱۲ ماهه: ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

 ۲۴ ماهه: ۳۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

 ۳۶ ماهه: ۲۲۹.۰۰۰.۰۰۰ ریال

لازم به ذکر است سود مشارکت این طرح به‌صورت سالیانه ۱۸ درصد خواهد بود. متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۲ الی ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز این شرکت، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها