|
کدخبر: 321286

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت کفش ورزشی فضایی شد / ۴۲ میلیون تومان برای یک جفت!

در این گزارش قصد داریم شما را با آخرین قیمت انواع کفش های ورزشی در بازار آشنا کنیم.

اقتصاد قیمت کفش ورزشی فضایی شد / ۴۲ میلیون تومان برای یک جفت!

خرید لوازم مورد نیاز ورزشی با توجه به شرایط فعلی بازار و افزایش کلی قیمت ها، بدل به یک دغدغه جدی برای خریداران شده است. نرخ ها به سبب نوسانات ارزی و عوامل دیگر نسبت به گذشته با تغییرات زیادی مواجه شده و حالا ورزشکاران برای تهیه وسایل ورزشی باید هزینه های بالایی را بپردازند.

در این میان بازار کفش نیز همانند سایر ملزومات ورزشی طی ماه های گذشته افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کرده و قیمت برخی برندها به طرز عجیبی سرسام آور شده است.

یک فرد فارغ از تفکرات حرفه ای یا آماتورگونه، باید زمانی را در طول ۲۴ ساعت به انجام حرکات ورزشی اختصاص بدهد و برای سلامتی خود ارزش قائل باشد. مسلما هر ورزشی لوازم مختص خود را طلب می کند و استفاده از این وسایل برای انجام ورزش مدنظر اهمیت بالایی دارد.

برای خرید کفش ورزشی در وهله اول باید توجه خود را به کیفیت کفش معطوف کنید. فاکتور کیفیت در انتخاب کفش ورزشی حرف اول را می زند و در این مسئله تردیدی وجود ندارد. انتخاب برندهای شناخته شده، مطرح و قابل اطمینان در این خصوص از اهمیت فراوانی برخوردار است. طبیعتا خرید این برندهای معروف، فرد خریدار را متحمل صرف هزینه بالایی می کند ولی مرغوبیت این نوع کالاها می تواند قیمت زیاد آن را به نوعی توجیه کند.

خواسته و انتظار فرد خریدار نیز یک عامل مهم پیش از خرید محسوب می شود و در کنار بحث کیفیت، امری مهم تلقی به شمار می رود. نوع تمرین موردنظر می تواند فاکتور کلیدی باشد که ورزشکار بر اساس آن به انجام خرید مبادرت کند.  

قیمت کفش ورزشی، عامل بسیار مهم دیگر در این خصوص محسوب می شود که تاثیر زیادی در انتخاب فرد خریدار دارد. برخی افراد کیفیت کفش را فدای قیمت آن می کنند و به دلیل قیمت بالا، قید کالای مرغوب و مورد نظر خود را زده و به سراغ کفش های ارزان تر می روند.

گسترش نیوز در این گزارش قصد دارد تا به بررسی قیمت جدید انواع کفش های ورزشی های موجود در بازار بپردازد. در جدول زیر به جدیدترین قیمت کفش های ورزشی بازار را می توانید در این مطلب مشاهده کنید. با ما همراه باشید.

قیمت کفش ورزشی در بازار

قیمت(تومان)

کالا

۴۲,۳۶۵,۰۰۰

کفش پیاده روی مردانه نیو بالانس

۳۴,۸۷۵,۰۰۰

کفش پیاده روی مردانه مدل Air Presto

۲۸,۹۶۵,۰۰۰

کفش پیاده روی مردانه مدل Chrom

۲۸۶,۵۰۰

کفش پیاده روی مردانه پویان گام پیام مدل TRX

۱۶۵,۰۰۰

کفش پیاده روی مردانه مدل یزی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها