|
کدخبر: 321118

بازار خودرو / واردات خودرو / قیمت خودرو

چشم بازار خودرو روشن شد / الماس ایرانی وارد ایران شد

آئودی به طور رسمی وارد بازار ایران شده است و منتظریم که در روزهای آینده به صورت رسمی در این کشور معرفی شود.

اقتصاد چشم بازار خودرو روشن شد / الماس ایرانی وارد ایران شد

در کنار ورود محصولات هیوندایی، کیا، تویوتا و نیسان اولین خودرو وارداتی آئودی نیز به صورت رسمی وارد کشور شد. شرکت نادین خودرو به صورت رسمی اعلام کرد که فعالیت خود را با واردات محصولات آئودی به ایران آغاز کرده است. آئودی Q4 E-Tron اولین محصول وارداتی این شرکت است که یک محصول برقی به حساب می آید.

شاسی‌بلند کامپکت Q4 E-Tron محصول مشترک میان آئودی و فاو چین است. مدل‌های مختلفی از این خودرو روانه بازار جهان شده و ظاهرا نادین خودرو نسخه ۴۰ و ۵۰ آن را برای بازار ایران در نظر گرفته است.

شرکت وارد کننده هنوز جزئیات قیمت و عرضه این محصول برقی آئودی را اعلام نکرده است اما در مورد قیمت تمام شده Q4 E-Tron می توان گفت که با توجه به تعرفه های پایینی که بناست از محل واردات خودروهای تمام برقی ها اخذ شود، احتمالاً قیمت فروش این کراس اوور آئودی در ایران خیلی بالا نباشد.

جدول۱

جدول۲

آئودی (به آلمانی: Audi) شرکت خودروسازی آلمانی و از تولیدکنندگان مشهور خودروهای لوکس است، که دفتر مرکزی آن در شهر اینگولشتات، ایالت بایرن قرار دارد و مدل‌هایش را در ۹ کارخانه، که در ۸ کشور اروپایی مستقر می‌باشند، تولید می‌نماید.

شرکت آئودی در تاریخ ۱۶ ژوئیه ۱۹۰۹ توسط آگوست هورش و در شهر تسویکاو، آلمان تأسیس شد. این شرکت از سال ۱۹۶۴ یکی از شرکت های زیرمجموعه‌های گروه فولکس‌واگن به‌شمار می‌آید.

آئودی همراه با مرسدس-بنز و ب‌ام‌و سه خودروساز مشهور و لوکس آلمانی هستند و به‌عنوان پرفروش‌ترین خودروسازان لوکس جهان شناخته می‌شوند.

 این محصول بناست تا در روزهای آینده به صورت رسمی در ایران رونمایی شود.

 

منبع: عصر ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها