|
کدخبر: 321004

قیمت صنایع دستی / تور مسافرتی / سفر اقتصادی

بهترین بازار های قشم را برای خرید بشناسیم

بایستی به جزیره قشم، علاوه بر جاذبه‌های گردشگری و مناظر طبیعی آن، به ویژگی‌های تجاری آن نیز توجه کنیم. این ویژگی‌ها باعث شده است که هر ساله هزاران نفر از سراسر ایران به سوی قشم سفر کرده و خریدهای خود را انجام دهند.

اقتصاد بهترین بازار های قشم را برای خرید بشناسیم

قشم، جزیره‌ای زیبا و مورد علاقه گردشگران در جنوب ایران است. این جزیره با طبیعتی منحصر به فرد، جاذبه‌های گردشگری متنوع و فرهنگ محلی برای بازدیدکنندگان خود فراوانی ارائه می‌دهد.  بسیاری از ما برای خرید هر کالا یا لباس نمی‌دانیم دقیقا به کدام بخش از قشم برویم. این است که با بازارها، مغازه‌ها و مراکز خریدی روبه‌رو می‌شویم که یا به شدت گران فروش هستند یا اجناس با کیفیت نمی‌فروشند.

پاساژ اطلس، واقع در جزیره قشم یکی از بهترین و ارزان فروش‌ترین پاساژهای قشم برای خرید کفش و صندل است. جذابیت پاساژ اطلس زمانی بیشتر می‌شود که متوجه می‌شویم تنها بر فروش کفش، کیف، صندل و چمدان متمرکز است. این پاساژ، اجناس را به صورت تک و عمده به فروش می‌رساند و در درگهان واقع شده است. تنوع اجناس در پاساژ اطلس بسیار بالا بوده و قیمت‌ها نسبت به بازارها در شهرهای دیگر به شدت ارزان‌تر است. برای رفتن به پاساژ اطلس در جزیره قشم، بهتر است ابتدا به درگهان رفته سپس به میدان انقلاب نزدیک شوید پاساژ اطلس حوالی همین میدان قرار گرفته است.

۲. مجتمع تجاری سیتی سنتر۲ قشم؛ لباس زنانه ارزان

شاید وقتی صحبت از یک مرکز خرید ارزان در قشم می‌شود فکر کنید که قرار است با مرکز خریدی تاریک و قدیمی روبه‌رو شوید؛ اما مجتمع تجاری سیتی سنتر 2، یک مجتمع نوساز است که کار خود را از سال 1392 شروع کرده است. این مجتمع تجاری فاز دوم مجموعه سیتی سنتر است. طبق بررسی نظر مخاطبان، این مجتمع تجاری، خاص‌ترین و زیباترین لباس‌های زنانه، از کت و شلوار گرفته تا لباس خانگی با قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌کند. تنوع اجناس در مجتمع بزرگ سیتی سنتر 2 به شدت زیاد است و شما با هر سلیقه‌ای که داشته باشید به راحتی می‌توانید برای عید خود خرید کنید.

حتی می‌توانید کفتان‌های زیبا و رنگارنگی بخرید و در روزهایی که قشم هستید خود را با بافت فرهنگی این جزیره زیبا هماهنگ کنید و وقتی به شهر خود بازگشتید، همچنان این سوغات زیبا را برای عیددیدنی در اولویت برای پوشیدن قرار دهید. برای رفتن به مجتمع تجاری سیتی سنتر ۲ در قشم، بهتر است به بلوار جمهوری بروید، نرسیده به بلوار دریا، فاز یک و دو سیتی سنتر را خواهید دید که توسط یک پل به یکدیگر وصل شده‌اند. در سیتی سنتر یک، می‌توانید جذاب‌ترین لوازم‌های خانگی را با ارزان‌ترین قیمت نیز پیدا کنید. فراموش نکنید که برای خرید کردن در این مجموعه بزرگ و جذاب، شاید یک روز کامل زمان نیاز داشته باشید!

۳. مجتمع تجاری دریا قشم؛ لباس زیر ارزان

یکی از جذاب‌ترین مجتمع‌های تجاری ارزان فروش در قشم، مجتمع تجاری دریا در درگهان است که با بیش از 1500 مغازه، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را در آن پیدا می‌کنید. اما، در میان تمامی اجناس، ارزان‌ترین و البته باکیفیت‌ترین آن‌ها، لباس زیر، لوازم آرایش و لوازم برقی هستند. مجتمع تجاری دریا، دارای امکاناتی مثل رستوران نیز هست. در طبقه دوم آن می‌توانید به رستوران بروید و طعم غذاهای محلی و بومی جنوب ایران را با قیمتی مناسب بچشید. برای رفتن به مجتمع تجاری دریا در درگهان قشم، باید به سمت میدان انقلاب بروید. مجتمع تجاری دریا، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب پذیرای شما عزیزان است تا برای عید امسال خریدی جذاب داشته باشید.

۴. پاساژ رویال قشم؛ پارچه مجلسی ارزان

اگر می‌خواهید با پارچه‌هایی شیک، لباس‌های عیدتان را شخصی دوزی کنید، بهتر است به پاساژ رویال واقع در خیابان رمکان قشم بروید. این پاساژ یکی دیگر از پاساژهای ارزان‌فروش قشم است که تنوع پارچه در آن بیداد می‌کند. نکته جذاب درباره پاساژ رویال قشم این است که از نظر موقعیت جغرافیایی به مکان‌های جذابی مثل شهربازی و بازار زیتون رمکان نزدیک است. یعنی شما با یک تیر می‌توانید چند نشان بزنید. برای رفتن به پاساژ رویال قشم بهتر است ابتدا به خیابان رمکان، بلوار خلیج فارس بروید.

۵. پاساژ نخل قشم؛ لباس بچه‌گانه ارزان

پیش از هرچیز بهتر است اشاره کنیم که منطقه درگهان در قشم، نسبت به سایر نقاط، اجناسی ارزان‌تر می‌فروشد. در این نقطه، پاساژ نخل نیز یکی از بهترین و البته زیباترین پاساژهای قشم است. معماری داخلی جذاب پاساژ نخل به همراه قیمت‌های مناسب لباس بچه‌گانه، زنانه و حتی مردانه باعث شده است که بسیاری از گردشگران شیفته این پاساژ شوند.

اگرچه ممکن است در تعطیلات نوروز قیمت‌ها کمی بالاتر از حد معمول باشد، اما اگر کمی قبل از عید برای خرید عید به پاساژ نخل قشم سفر کنید، حتما سود خواهید کرد. برای رفتن به پاساژ نخل باید به درگهان بروید و آن را کنار مجتمع اطلس پیدا کنید. پاساژ نخل هر روزه از ساعت 9 صبح الی 9 شب پذیرای شما عزیزان است.

منبع: راهنماتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها