|
کدخبر: 320933

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت انواع کباب / کوبیده کارمندی هر پرس ۲۳۹ هزار تومان

در این گزارش به بررسی قیمت انواع کباب پرداخته ایم.

اقتصاد قیمت انواع کباب / کوبیده کارمندی هر پرس ۲۳۹ هزار تومان

کباب، یکی از خوشمزه ترین غذاهایی است که انواع مختلفی دارد و هر نفر نسبت به ذائقه ای که دارد، طرفدار یک مدل از آن است. برای مثال عده ای طرفدار کباب کوبیده هستند و عده ای که گوشت دوست ندارند، جوجه کباب را انتخاب می کنند. پخت کباب هم از اهمیت بالایی برخوردار است و کبابی که روی ذغال پخته می شود، مزه بهتری نسبت به منقل های گازی دارد. از انواع کباب گوشت می توان به کوبیده، کباب برگ، چنجه، شیشلیک و ... اشاره کرد و جوجه کباب هم که از اسم آن مشخص است از مرغ تهیه می شود.

کباب-برگ

کباب-کوبیده

در طول این ایام، قیمت انواع کباب بسیار بالا رفته است و درحال حاضر و به طور میانگین هر پرس جوجه کباب در سایت های فروش غذا، ۲۲۹ هزار تومان قیمت دارد. همچنین کباب کوبیده نیز هر پرس ۲ سیخ در این سایت ها، ۲۳۹ هزار تومان به فروش می رسد. این درحالی است که در گذشته ای نه چندان دور، قیمت این غذاها تقریبا نصف بوده است.

شیشلیک

زمان های گذشته و در مهمانی های خانوادگی، برای تعداد نفرات حاضر، کباب تهیه می کردند و یا اینکه خودشان در حیاط، منقل بزرگی را تدارک دیده و دست به کار می شدند. اما با گذشت زمان و افزایش قیمت نجومی گوشت و مرغ، این غذا کم تر در مهمانی ها دیده می شود و بیشتر مردم سعی دارند که از یک مدل خورشت استفاده کنند. در جدول زیر می توانید قیمت انواع کباب را مشاهده کنید.

 

کباب

قیمت

جوجه کباب هر پرس

۲۲۹،۰۰۰

کباب کوبیده هر پرس ۲ سیخ

۲۳۹،۰۰۰

کباب بناب هر پرس

۳۰۶،۰۰۰

کباب قفقازی هر پرس

۳۲۸،۰۰۰

کباب وزیری هر پرس

۲۶۶،۰۰۰

کباب سلطانی هر پرس

۳۵۱،۰۰۰

کباب برگ هر پرس

۳۱۵،۰۰۰

شیشلیک هر پرس

۷۰۸،۰۰۰

جوجه کباب ترش

۳۲۸،۰۰۰

جدول بالا نشان می دهد که قیمت کباب افزایش پیدا کرده است و اگر قیمت های سابق را بدانید، متوجه خواهید شد که این قیمت ها تا چه میزان بالا رفته است.

  • محمد ارسالی در

    ما قشر کارمند خیلی وقته رستوران رو تو ، دفتر خاطرات و کتابها میخونیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها