|
کدخبر: 314854

جوجه کباب/قیمت کباب/جوجه طعم دار

جدول قیمت انواع جوجه کباب/بازار مرغ به کدام سمت می رود؟

در این گزارش می توانید جدول قیمت انواع جوجه کباب را مشاهده کنید.

اقتصاد جدول قیمت انواع جوجه کباب/بازار مرغ به کدام سمت می رود؟

جوجه کباب را می توان یکی از خوشمزه ترین غذاهایی دانست که تقریبا تمام مردم آن را دوست دارند و با اشتیاق از آن تعریف می کنند. آماده سازی مراحل پخت جوجه کباب، یکی از مهم ترین و جذاب ترین قسمت هایی است که همه دوست دارند در آن شریک شوند.

جوجه-کباب

انواع جوجه در طعم های مختلف

بسته بندی های جوجه کباب در بازار قیمت های مختلفی دارد و تفاوت آن در مغازه ها و فروشگاه های تره بار تفاوت قابل توجهی دارد. می توان گفت که جوجه کباب، پایه سفرهای مردم است و این غذا را اصولا در تمام سفرهای خود میل می کنند. در ابتدا، تنها طعم زعفرانی آن مورد استقبال قرار گرفت اما با گذر زمان، انواع مزه های متفاوتی به جوجه کباب اضافه شد. از انواع این طعم ها می توان به جوجه لاری، جوجه سبزیجات، جوجه سیر و کره و ... اشاره کرد.

کباب-جوجه

 

هزینه مزه دار کردن جوجه چقدر است؟

اگر بخواهید برای یک خانواده ۴ نفره، خودتان تمام مراحل آماده سازی جوجه کباب را انجام دهید چقدر باید هزینه کنید؟ ۱ عدد مرغ که تقریبا وزن آن ۲ کیلو باشد نیاز دارید که باتوجه به قیمت روز مرغ تقریبا مبلغ ۲۲۰ هزار تومان خواهد شد. ۲ عدد پیاز که تقریبا ۵ هزار تومان می شود و مقداری لیموی ترش تازه که حدود ۱۰ هزار تومان قیمت دارد. مقداری هم زعفران نیاز دارید که قیمت آن چیزی حدود ۱۰۰ هزار تومان می شود. اما شما همه آن زعفران را نیاز ندارید و شاید فقط ۲۰ هزار تومان از آن را استفاده کنید. پس برای مزه دار کردن یک مرغ باید مبلغ ۲۵۵ الی ۲۶۰ هزار تومان هزینه شود.

اما برای جلوگیری از هدر رفت وقت و همچنین هزینه های بیشتر، مدتی است مرغ های مزه دار شده را در بسته بندی های ۱ کیلویی به فروش می رسانند. آیا خرید جوجه کباب مزه دار شده آماده از نظر اقتصادی، به نفع مردم خواهد بود؟

در جدول زیر می توانید جدید ترین قیمت جوجه کباب های آماده را مشاهده کنید.

 

 

              طعم جوجه کباب

            قیمت

           جوجه کباب زعفرانی

              ۱۹۰،۰۰۰

           جوجه کباب فسنجانی

              ۱۷۱،۰۰۰

             جوجه کباب لاری

              ۱۶۹،۰۰۰

            جوجه کباب ترش

              ۱۷۱،۰۰۰

          جوجه کباب تندوری

               ۱۶۹،۰۰۰

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها