|
کدخبر: 320260 سینا ستوده

اختصاصی گسترش نیوز؛

بیت کوین بده کالا بخر / کدام فروشگاه ها از ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند؟

آمازون یکی از بزرگ ترین و معروف ترین فروشگاه های آنلاین در جهان است. این فروشگاه به صورت غیر مستقیم از بیت کوین برای پرداخت ها پشتیبانی می کند. شما می توانید از Purse.io برای خرید هر چیزی که خواستید را سفارش داده و از گزینه پرداخت با بیت کوین استفاده کنید.

اقتصاد بیت کوین بده کالا بخر / کدام فروشگاه ها از ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند؟

امروزه با گسترش روزافزون ارزهای دیجیتال در سراسر جهان و سرمایه گذاری های عظیمی که در این بازار انجام می شود و همچنین خودمختار بودن و عدم دخالت شخص یا دولت ها در این بازار، بسیاری از سایت های بزرگ ارائه دهنده خدمات و فروشگاه های معتبر مانند آمازون، مایکروسافت، KFC و... امکان پرداخت با ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین را در سایت های خود فراهم کرده ایند تا مردم بتوانند از سراسر جهان در این سایت ها خرید کنند.

البته این نکته قابل ذکر است که بیشتر این سایت ها برای پرداخت از ارز دیجیتال بیت کوین به دلیل امنیت بالا و قابل اعتماد بودن استفاده می کنند و از رمزارزهای دیگر کمتر برای پرداخت استفاده می شود.

در این گزارش به معرفی فروشگاه های معتبر جهان که امکان پرداخت با ارز دیجیتال در آن فراهم است پرداختیم که در ادامه می خوانید:

ارز دیجیتال بیت کوین به عنوان پادشاه رمزارزها، معروف ترین، مطمئن ترین و با ارزش ترین ارز دیجیتال است که سرمایه گذاران زیادی مشغول به ترید و خرید و فروش این ارز دیجیتال هستند و معاملات زیادی در طول روز با رقم های نجومی توسط تریدرها انجام می شود.

این فراگیری و علاقه مندی سرمایه گذاران و مردم به این ارز دیجیتال باعث شده که بسیاری از شرکت ها و سایت های معتبر این رمزارز را به عنوان شیوه پرداخت قبول کنند و امکان خرید اجناس و محصولات با بیت کوین را فراهم کنند. بیت کوین با رشد عجیب و فزاینده خود باعث شده که این ارز دیجیتال به عنوان یک رمزارز رسمی شناخته شود زیرا تمام صرافی های دنیا بیت کوین را پشتیبانی می کنند و امکان نقد کردن آن در تمام صرافی ها وجود دارد.

تمام این دلایلی که عنوان شد باعث شده که شرکت ها و سایت های معتبری مانند آمازون، مایکروسافت، کی اف سی KFC و... برای پرداخت از این ارز پشتیبانی کنند و بیت کوین را به سیستم پرداخت خود اضافه کنند.

در ادامه به معرفی تعدادی از سایت های معروف و بین المللی که امکان پرداخت با بیت کوین در آن وجود دارد پرداختیم. در ادامه با ما همراه باشید:

آمازون

amazon

amazon شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است، که در سال ۱۹۹۴ توسط جف بیزوس، در شهر سیاتل واقع در ایالت واشینگتن تأسیس شد. این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۹۹۵ با عنوان فروشگاه آفلاین کتاب آغاز، و سپس اقدام به فروش محصولات نو یا دست‌دوم از طریق اینترنت کرد.

آمازون یکی از بزرگ ترین و معروف ترین فروشگاه های آنلاین در جهان است. این فروشگاه به صورت غیر مستقیم از بیت کوین برای پرداخت ها پشتیبانی می کند. شما می توانید از Purse.io برای خرید هر چیزی که خواستید را سفارش داده و از گزینه پرداخت با بیت کوین استفاده کنید. این سایت افرادی را که بیت کوین دارند و می خواهند در آمازون خرید کنند را با افرادی که می خواهند در ازای انجام یک سفارش بیت کوین دریافت کنند، متصل می کند.

مایکروسافت

Microsoft

مایکروسافت یک شرکت چند ملیتی فناوری رایانه است. تاریخچه مایکروسافت از چهارم آوریل ۱۹۷۵ میلادی آغاز می‌شود، زمانی که توسط بیل گیتس و پل آلن در آلبوکرکی تأسیس شد. پر فروش‌ترین محصولات آن در حال حاضر مایکروسافت ویندوز (Microsoft Windows) و مایکروسافت آفیس (Microsoft Office) می‌باشند.

این شرکت اجازه می دهد از بیت کوین برای شارژ کردن حساب مایکروسافت خود استفاده کنید. چند سال پیش این شرکت پذیرش ارزهای دیجیتال را متوقف کرد، اما مدت کوتاهی پس از آن خدمات خود را از سر گرفت و هم اکنون از بیت کوین و چند رمزارز دیگر برای پذیرش و پرداخت هزینه ها پشتیبانی می کند.

AT&T

AT&T

شرکت مخابرات آمریکا (به انگلیسی: AT&T ) بزرگ‌ترین شرکت مخابرات تلفن ثابت، سرویس‌دهنده اینترنت پهن‌باند، اشتراک تلویزیون اینترنتی و دومین اپراتور شبکه تلفن همراه آمریکا است. مرکز این شرکت، در شهر دالاس، تگزاس است.

AT&T اولین اپراتور تلفن همراه بزرگ ایالات متحده است که به تازگی امکان پرداخت هزینه خدمات با ارز دیجیتال بیت کوین را از طریق سامانه BitPay برای مشتریان خود فراهم کرده است.

توییچ

Twitch

توییچ (به انگلیسی: Twitch) یک سرویس پخش زنده ویدیویی آمریکایی است که پخش زنده بازی‌های ویدیویی، از جمله پخش مسابقات ورزش الکترونیک، پخش موسیقی، محتوای خلاقانه و استریم‌های زندگی واقعی را ارائه می‌دهد. توییچ توسط یکی از شرکت‌های تابعه آمازون اداره می‌شود.

این فروشگاه بیت کوین و بیت کوین کش را برای پرداخت خدمات خود می پذیرد. این شرکت در مارس ۲۰۱۹ این گزینه را حذف کرد اما در ژوئن دوباره آن را فعال کرد.

KFC

 KFC

کی‌اف‌سی (به انگلیسی: KFC) مخفف کلمه Kentucky Fried Chicken (به معنای مرغ سوخاری کنتاکی)، نام یک رستوران زنجیره‌ای آمریکایی است که در سال ۱۹۵۲ میلادی توسط کلنل هارلند پیتر ساندرز در ایالت کنتاکی آمریکا آغاز به کار کرد و هم اکنون در بیش از یکصد کشور جهان دارای بیش از سیزده هزار شعبه رستوران است.

کی اف سی یکی دیگر از معروف ترین فروشگاه های پذیرنده بیت کوین در دنیا به شمار می رود. این فروشگاه امکان پرداخت هزینه ها با استفاده از BitPay را برای مشتریان خود فراهم می کند.

اوراستوک

Overstock

یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین که میتوان با پرداخت ارز دیجیتال به راحتی از آن خرید کرد Overstock می باشد. شما می توانید با پرداخت بیت کوین ، خرید اتریوم و سایز ارزهای دیجیتال به راحتی خرید خود را از این فروشگاه معتبر انجام دهید.

شرکت Overstock یک فروشگاه آنلاین بزرگ است و محصولات و خدمات متنوعی ارائه می‌دهد. این فروشگاه تمرکز اصلی خود را بر روی محصولات خانگی، مبلمان، لوازم الکترونیکی و محصولات متنوعی که در خانه و زندگی روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند، قرار داده است.

برگر-کینگ

 Burger King

بِرگر کینگ (به انگلیسی: Burger King) با نام مخفف بی‌کی (به انگلیسی: BK)، یک رستوران‌های زنجیره‌ای است که محصولات آن بیشتر شامل همبرگر است. همانند مک دونالدز، برگر کینگ در بسیاری از کشورهای جهان شعبه دارد.

فروشگاه­های Burger King در ونزوئلا هم به تازگی اعلام کردند که با Cryptobuyer همکاری می کنند تا ارزهای دیجیتال را به عنوان روش پرداخت بپذیرند. از همین رو می توان برگر کینگ را هم به عنوان فروشگاه پذیرنده بیت کوین به شمار آورد و مشتریان می توانند پرداختی های خود را به بیت کوین، دش، لایت کوین، اتریوم و تتر پرداخت کنند.

ساب-وی

Subway

ساب‌وی (به انگلیسی: Subway) شرکت غذاخوری آمریکایی است، که در زمینه مدیریت بر مجموعه‌ای از رستوران‌های زنجیره‌ای فعالیت می‌کند. رستوران‌های زنجیره‌ای ساب‌وی در سال ۱۹۶۵ توسط فرد دلوکا تأسیس شد و هم‌اکنون مالک شبکه‌ای از ۴۴٬۸۳۴ شعبه در ۱۱۲ کشور می‌باشد و بعنوان بزرگترین رستوران زنجیره‌ای جهان شناخته می‌شود.

اکثر شعبه های بسیار معروف Subway جزو فروشگاه های پذیرنده بیت کوین هستند.

اکسپدیا

Expedia

Expedia یکی از بزرگترین و معتبرترین وب‌سایت‌ها و شرکت‌های آنلاین در زمینه رزرو تور و مسافرت است. Expedia به عنوان یک پلتفرم چندمنظوره در حوزه مسافرت ، خدمات متعددی ارائه می‌دهد تا به مسافران در برنامه‌ریزی سفرهای خود کمک کند. این وب سایت روش پرداخت توسط ارز دیجیتال بیت کوین برای رزرو هتل و تورها به سایت اضافه کرده است.

ویژگی‌های اصلی Expedia

رزرو بلیط هواپیما و امکان خرید توسط ارز دیجیتال

Expedia به مسافران امکان می‌دهد تا بلیط‌های هواپیما را به مقصد‌های مختلف جهان رزرو کنند. شما می‌توانید قیمت‌ها را مقایسه کنید و انتخاب بهتری داشته باشید و به راحتی توسط پرداخت ارز دیجیتال بلیط هواپیما رزرو کنید.

رزرو هتل

شما می‌توانید از Expedia برای رزرو هتل‌های مختلف در سراسر جهان استفاده کنید. این وب‌سایت انواع هتل‌ها از هتل‌های لوکس تا هتل‌های اقتصادی را ارائه می‌دهد.

رزرو پرواز و هتل به صورت یکجا

اگر شما به دنبال بسته‌های توریستی با قیمت مناسب هستید، Expedia بسته‌های پرواز و هتل به صورت یکجا را نیز ارائه می‌دهد.

کرایه اتومبیل

شما می‌توانید از Expedia برای کرایه اتومبیل در مقصد سفر خود استفاده کنید تا به راحتی در مقصد حرکت کنید.

رزرو تور و فعالیت‌های گردشگری با خرید توسط ارز دیجیتال

Expedia تورهای گردشگری مختلف و فعالیت‌های تفریحی را نیز ارائه می‌دهد. این موضوع شامل تورهای شهری، تورهای ماجراجویی، بلیط‌های ورودی به موزه‌ها و جاذبه‌های گردشگری و غیره میباشد.

رزرو بلیط‌های قطار و کروز

Expedia به مسافران این امکان را می‌دهد تا بلیط‌های قطار و کروز را نیز رزرو کنند.

نروژایر

Norwegian Air

این شرکت هواپیمایی در سال ۲۰۰۳ توسط گنار هاگزوین (Gunnar Hagsveen) در شهر اسلو، پایتخت نروژ افتتاح گشت. برنامه ی پروازهای این شرکت از همان اولین سال تاسیسش در اسلو ریخته شد.

قطب پروازی این ایر لاین، فرودگاه اورلند است. شرکت تصمیم گرفت تا ابتدا قطب های پروازیش را علاوه بر فرودگاه اورلاند (Ørland Airport)، فرودگاه بودو نیز تعیین نماید اما، در ادامه از این تصمیم خود برای فرودگاه دوم منصرف شد و تنها فرودگاه اولاند را برگزید.

مدتی بعد موسس این شرکت هواپیمایی دچار بیماری شد و برای مدتی تلاش ها برای پیشرفت و ارتقاء شرکت علی الخصوص در زمینه ی بازاریابی و فروش نادیده گرفته شد.

موسس شرکت، آقای هاگزوین در گذشت و مدیریت شرکت به دست وارث وی سپرده شد. مدیریت جدید برای شروع تصمیم گرفت تا تعداد زیادی از کسب و کارهای کوچک و بزرگ را در ارائه ی یک طرح عمومی به سرمایه گذاری در این شرکت هواپیمایی تشویق کند.

بالاخره هواپیمایی نروژ در تاریخ ۳۱ ژانویه ی سال ۲۰۰۴ توانست پروازهای هفتگی خود را به صورت منظم از اسلو به مقصد فرودگاه بین المللی البورگ آغاز نماید. در ژوئیه ی سال ۲۰۰۵، این شرکت پس از گذراندن مشکلات مالی و اختلافاتی که با شهرداری نروژ داشت، توانست ۱۰ هزار مسافر را در آن سال جا به جا کند. در سال ۲۰۰۶ این شرکت توانست تا نرخ جا به جایی مسافرانش را تا ۴۰ درصد افزایش دهد.

Norwegian Air ، بزرگترین ایرلاین اسکاندیناوی و سومین شرکت هواپیمایی مقرون به صرفه اروپا، قصد دارد راه حلی برای پرداخت ارائه دهد که مشتریان را قادر می­سازد هزینه رزرو بلیط ها را با ارز دیجیتال پرداخت کنند.

نیواگ

NewEgg

شرکت Newegg یکی از فروشگاه‌های آنلاین بزرگ متخصص در فروش محصولات الکترونیکی و کامپیوتری است. شما میتوانید با خرید بیت کوین از تمامی خدمات به راحتی استفاده کنید و خرید خود را تکمیل کنید.

 این فروشگاه محصولات و خدمات متعددی ارائه می‌دهد که به طور عمده به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

کامپیوتر و لپ‌تاپ

Newegg یکی از منابع معتبر برای خرید کامپیوترها، لپ‌تاپ‌ها، تجهیزات کامپیوتری و لوازم جانبی مرتبط با کامپیوتر مانند کیبوردها، ماوس‌ها و مانیتورها می‌باشد.

قطعات و تجهیزات کامپیوتری

Newegg انواع قطعات کامپیوتری مثل پردازنده‌ها، کارت‌های گرافیکی، مادربوردها، هارد دیسک‌ها، رم‌ها و دیگر تجهیزات را به فروش می‌رساند.

الکترونیک مصرفی

این شرکت دارای مجموعه‌ای گسترده از محصولات الکترونیک مصرفی مانند تلویزیون‌ها، دوربین‌های دیجیتال، تلفن‌های همراه، تجهیزات صوتی و تصویری، وسایل بازی و تفریحی است.

نرم‌افزار

Newegg نرم‌افزارهای متنوعی را از جمله سیستم‌عامل‌ها، برنامه‌های کاربردی، نرم‌افزارهای امنیتی و ابزارهای توسعه نرم‌افزاری به فروش می‌رساند.

لوازم جانبی و اکسسوری

این فروشگاه دارای تجهیزات جانبی مثل کیف و کاور، کابل‌ها، شارژرها، باتری‌ها و لوازم جانبی دیگر برای محصولات الکترونیکی می‌باشد.

گیمینگ

Newegg به عنوان یک منبع معتبر برای گیمرها محصولات مخصوص گیمینگ از جمله کنسول‌ها، کامپیوترهای گیمینگ، نرم‌افزارها و لوازم جانبی گیمینگ ارائه می‌دهد.

این شرکت یکی از اولین فروشگاه های پذیرنده بیت کوین در جهان است.

 

بیشتر بخوانید

با گاد فادر شبکه های اجتماعی آشنا شوید / پلتفرمی با سود ۱۰ میلیارد دلاری و ۲ میلیارد کاربر!!

 

تا اینجا با بزرگترین شرکت ها و سایت هایی که از بیت کوین پشتیبانی می کنند و امکان پرداخت با این ارز دیجیتال را دارند آشنا شدید. در ادامه روش استفاده و نحوه خرید کالا با بیت کوین در این سایت ها را به شما آموزش می دهیم:

برای اینکه شما بخواهید کالایی را با بیت کوین در این سایت ها خریداری کنید باید ابتدا بدانید روش استفاده از بیت کوین و کیف پول چگونه است و اینکه از چه صرافی استفاده کنید که از امنیت بالایی برخوردار باشد.

برای اینکه شما بتوانید برای خرید کالا از یک سایت از بیت کوین استفاده کنید ابتدا باید در یک صرافی معتبر ثبت نام کرده و کیف پول خود را به سایت مورد نظر متصل کنید. امروزه صرافی های ارز دیجیتال بسیاری وجود دارد که شما می توانید در آن ثبت نام کرده و از طریق آن بیت کوین خریداری کنید و برای خرید از سایت های ذکر شده مبلغ مورد نظر را از طریق آدرس کیف پول سایت منتقل کنید.

به عنوان مثال با استفاده از کیف پول هایی مانند متامسک و تراست ولت و همچنین ساخت اکانت در صرافی هایی مانند بایننس و یا صرافی های ایرانی معتبر می توانید بیت کوین را به راحتی با یک آدرس کیف پول انتقال دهید.

برای این کار ابتدا به صفحه محصول مورد نظر رفته و در قسمت پرداخت با ارز دیجیتال آدرس کیف پولی که برای آن محصول وجود دارد را کپی کرده و سپس در کیف پول خود پس شارژ کردن مقدار بیت کوین مورد نظر با وارد شدن به قسمت برداشت می توانید مبلغ بیت کوین را وارد کرده به آدرس کیف پول مورد نظر انتقال دهید. همچنین با اسکن کردن QR Code می توانید آدرس کیف پول آن کالا را بردارید.

جمع بندی

در این مطلب تعدادی از بهترین فروشگاه های معتبر جهان که امکان پرداخت با بیت کوین در آنها فراهم است را به شما معرفی و همچنین شیوه پرداخت و استفاده از کیف پول را به شما آموزش دادیم. با تمام این تفاسیر توصیه می شود که برای انتقال بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر حتما از صرافی ها و کیف پول های معتبر و شناخته شده استفاده کنید و حتما از درستی آدرس کیف پول و شبکه پرداخت که انتخاب کرده اید اطمینان حاصل فرمایید زیرا اگر آدرس کیف پول یا شبکه را اشتباه وارد کنید رمزارز شما سوخت می شود و دیگر امکان بازیابی آن را نخواهید داشت.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها