|
کدخبر: 318595 سینا ستوده

اختصاصی گسترش نیوز؛

نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر ۱۳ ساله شد

سیزدهمین نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.

اقتصاد نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر ۱۳ ساله شد

 نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق مهمترین و معتبرترین رویداد حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی کشور است، در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و فناوری‌های صنعت توسط شرکت‌های توانمند و معتبر داخلی و خارجی عرضه خواهد شد.

 با توجه به رویکرد وزارت نیرو جهت تامین انرژی کشور از طریق توسعه صنایع مختلف تجدیدپذیر و از طرفی ضرورت بکارگیری فناوری‌های بهره‌وری انرژی در حوزه‌های مختلف مصرف انرژی، برگزاری این نمایشگاه فرصت ارزشمندی جهت حضور شرکت‌های توانمند، مدیران و متخصصان حوزه انرژی کشور محسوب می‌شود. رویدادی که با تمرکز بر موضوعات راهبردی سیاستگذاری و کاربردی بخش انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی و همچنین شناسایی ظرفیت‌های موجود درکشور و  جذب‌سرمایه گذار جهت مشارکت در پروژه های تعریف شده توسط وزارت نیرو برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است همزمان با نمایشگاه مذکور میزگردهای تخصصی و سخنرانی‌هایی با حضور محققان، صاحب نظران و متخصصان و مدیران بخش های مختلف و مرتبط با موضوع انرژی های تجدیدپذیر وبهره وری انرژی برگزار خواهد شد.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق ۲ لغایت ۵ بهمن ماه در نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان محترم می باشد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها