|
کدخبر: 318285

لوازم خانگی / قیمت هوا پز / قیمت لوازم خانگی

حداقل پول مورد نیاز برای خرید یک هواپز + معرفی

در این گزارش، قیمت برخی از بهترین هواپزهای موجود در بازار بررسی می‌شود.

اقتصاد حداقل پول مورد نیاز برای خرید یک هواپز + معرفی

هواپز یک دستگاه آشپزی هوشمند است که با استفاده از هوا گرم شده برای پختن غذا بدون یا با حداقل استفاده از روغن عمل می‌کند. این دستگاه با ترکیب اجزای گرمایی و فناوری‌های هوای گرم، مواد غذایی را از طریق جریان هوای دائمی و با فشار کم پخت می‌کند. هواپزها به عنوان گزینه‌ای سالمتر برای آشپزی محسوب می‌شوند زیرا کمترین مقدار روغن استفاده می‌شود و تازه‌ترین عناصر غذایی حفظ می‌شوند.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت هواپزها شامل برند، ظرفیت، قدرت، ویژگی‌های هوشمندی مانند تنظیمات قابل برنامه‌ریزی، حالت‌های مختلف پخت و مواد ساخت دستگاه هستند. همچنین، مدل‌ها با تکنولوژی‌های پیشرفته یا اضافی مانند ارتباط بی سیم یا تشخیص خودکار نوع غذا ممکن است قیمت را تاثیر بدهند.

هواپز تفال FW۲۰۱۸

هواپز تفال FW۲۰۱۸ یکی از معدود هواپزهای موجود در بازار است که به‌غیر از پخت غذا با هوای گرم، امکان گریل و بخارپز کردن را در اختیارتان قرار می‌دهد تا طیف وسیعی از غذاهای خوش‌طعم و سالم را در مدت‌زمانی کوتاه تهیه کنید.

با حالت سرخ‌ کردن با هوای گرم، می‌توانید بدون نیاز به‌ روغن، خوراکی‌های سرخ‌شده آماده کنید. حالت بخارپز به‌شما امکان می‌دهد ویتامین‌ها و مواد مغذی غذاهایی مثل ماهی یا سبزیجات را حفظ کنید یا از حالت گریل با صفحه آلومینیومی برای کباب‌ کردن گوشت بهره ببرید.

هواپز تفال FW۲۰۱۸ دارای ۷ برنامه‌ی خودکار است: ۵ برنامه‌ی پیش‌فرض برای تهیه‌ی سیب‌زمینی سرخ‌کرده، ناگت، مرغ، سبزیجات و دسر و دو برنامه‌ی هوشمند ترکیبی air fryer و steam که امکانات بی‌پایانی برای پخت غذاها ارائه می‌دهد.

هواپز تفال با ظرفیتی ۶٫۵ لیتری امکان پخت سریع غذا بدون نیاز به پیش‌گرم‌ کردن برای ۶ تا ۷ نفر را فراهم می‌کند. پخت کیک و پیتزا، گرم‌ کردن نان، تنظیم دما و زمان، خاموش‌شدن خودکار و امکان کنترل دستگاه با برنامه‌ی Companion از دیگر امکانات این هواپز سه‌کاره به‌شمار می‌آیند.

قیمت سرخ کن بدون روغن و هواپز تفال FW۲۰۱۸ درحال‌حاضر در محدوده‌ی ۱۲ تا ۱۲٫۵ میلیون تومان قرار دارد.

هواپز دوقلو نینجا AF۳۰۰ME

هواپز دوقلو نینجا AF۳۰۰ME با ظرفیت کلی ۷٫۶ لیتر، دو محفظه‌ی جداگانه و فناوری DualZone، امکان پخت دو غذا با تنظیمات متفاوت را در اختیارتان قرار می‌دهد. با این هواپز، دیگری نیازی نیست مواد غذایی را همزمان درون یک محفظه قرار دهید یا برای پخت غذای دوم، مدتی صبر کنید.

سرخ کن نینجا AF۳۰۰ME دارای توان ۲۴۷۰ است و امکان پخت غذا با ۶ برنامه‌ی پخت متنوع از جمله میوه سرخ‌کن، پخت کیک و شیرینی، گرم‌ کردن مجدد، سرخ و کباب‌کردن را در محدوده دمای ۴۰ تا ۲۴۰ درجه سانتی‌گراد فراهم می‌کند.

ویژگی Smart Finish هواپز دوقلو نینجا، به‌ شما امکان می‌دهد دو غذا را با تنظیمات متفاوت درون دستگاه قرار دهید و مطمئن شوید به‌طور همزمان آماده می‌شوند. این هواپز همچنین دارای برنامه‌ای به اسم Match Cook است که تنظیمات پخت یکی از غذاها را روی دیگری نیز اعمال می‌کند.

دیگر قابلیت‌های هواپز دوقلو نینجا را می‌توان در نمایشگر LED برای مشاهده‌ی تنظیمات، کلیدهای کنترل لمسی و امکان شستشوی سبدها و محفظه‌ها داخل ماشین ظرفشویی خلاصه کرد.

قیمت هواپز نینجا AF۳۰۰ME در بازار ایران بین ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان قرار دارد.

هواپز فیلیپس HD۹۲۸۰

با بودجه‌ای کمتر از ۱۰ میلیون تومان، می‌توانید هواپز فیلیپس HD۹۲۸۰ با توان ۲۰۰۰ وات را خریداری کنید. این هواپز، دارای ۷ برنامه‌ی پخت و ظرفیتی ۶٫۲ لیتری است که برای خانواده‌های ۶ نفره گزینه‌ی مناسبی به‌حساب می‌آید.

هواپز فیلیپس HD۹۲۸۰ تمام ویژگی‌های لازم برای آشپزی بهتر و راحت‌تر مثل خاموش‌ شدن خودکار و کنترل زمان و دما را ارائه می‌دهد؛ اما از همه‌ی این‌ها مهم‌تر، دارای فناوری Rapid Air است که به‌ شما کمک می‌کند در مدت‌زمان بسیار کوتاهی، غذاهای باکیفیت و خوش‌طعم آماده کنید.

Keep Warm دیگر قابلیت قابل توجهی است که هواپز فیلیپس را متمایز می‌کند. این ویژگی، می‌تواند غذای آماده‌شده را ۳۰ دقیقه در دمای ایدئال نگه‌داری کند تا نیازی به گرم‌ کردن دوباره‌ی آن نداشته باشید. سازگاری با دستیار صوتی الکسا و نمایشگر لمسی OLED از دیگر قابلیت‌های مهم هواپز فیلیپس هستند.

فیلپیس همچنین برای راهنمایی بیشتر کاربران و ارائه‌ی دستورالعمل‌های دقیق‌تر آشپزی، امکان دانلود اپلیکیشن NutriU را از طریق پلی‌استور و اپ‌ستور فراهم می‌کند. قیمت هواپز فیلیپس در بازار ایران حدوداً بین ۸ تا ۹ میلیون تومان است.

هواپز همیلتون HAO-۷۷۲۵

هواپز HAO-۷۷۲۵ یکی از هواپزهای پرقدرت همیلتون است که با ظرفیت ۱۲ لیتر، امکان طبخ غذا برای خانواده‌های پرجمعیت را فراهم می‌کند. این هواپز، از دو سبد جداگانه، جوجه‌گردان، توری گردان و ۱۰ برنامه‌ی پخت متنوع همچون یخ‌زدایی و خشک‌ کردن میوه‌ها بهره می‌برد.

توری گردان هواپز همیلتون، با چرخ مداوم گوشت یا سیب‌زمینی، هوای گرم را به تمام قسمت‌ها می‌رساند تا مواد غذایی به‌طور یکنواخت سرخ شوند.

هواپز همیلتون HAO-۷۷۲۵ برخلاف بسیاری از مدل‌های گران‌قیمت، دارای درب شیشه‌ای دوجداره‌ای است که به‌شما امکان می‌دهد روند پخت مواد غذایی را مشاهده کنید. پس از اتمام پخت نیز، دستگاه به‌طور خودکار خاموش می‌شود.

قیمت سرخ کن بدون روغن و هواپز همیلتون مدل HAO-۷۷۲۵ در محدوده‌ی ۷ تا ۸٫۵ میلیون تومان قرار دارد.

هواپز شیائومی مدل MAF۰۲

هواپز-شیائومیاگر به‌دنبال هواپزی جمع‌وجور برای حدوداً دو تا سه نفر هستید، شیائومی MAF۰۲ یکی از بهترین مدل‌هایی است که می‌توان خریداری کرد. این هواپز، به اپلیکیشن Mi Home متصل می‌شود و در هر نقطه‌ای از خانه می‌توان پخت‌وپز را شروع یا متوقف کرد و دما را از دور تغییر داد.

می‌توانید گوشت یا سیب‌زمینی را بدون روغن در هواپز شیائومی MAF۰۲ قرار دهید تا با گردش هوای گرم ۳۶۰ درجه به‌طور یکنواخت سرخ شود یا برای خوشمزه‌تر شدن غذا، آن را با مقدار کمی روغن آغشته کنید؛ چون هواپز در حین پخت غذا، روغن موجود را جدا می‌کند و پس از اتمام پخت، روغن را درون سبد مشاهده خواهید کرد.

سرخ‌ کردن غذا تنها قابلیت هواپز شیائومی نیست و به‌نوعی مانند یک مایکروویو عمل می‌کند. می‌توان از آن برای یخ‌زدایی مواد غذایی، تهیه‌ی ماست و خشک‌کردن میوه و گوشت نیز استفاده کرد و برای هرکدام به کمتر از ۸ ساعت زمان نیاز دارد.

پوشش نچسب سبد، در برابر سایش و خوردگی بسیار مقاوم است و نیازی نیست درمورد تمیز کردن آن نگران باشید.

بااین‌حال، بهتر است همواره سبد را تمیز نگه‌دارید تا لکه‌ی چربی و غذا روی آن تلنبار نشود. در شست‌وشوی بشقاب و سبد با ماشین ظرفشویی نیز محدودیتی وجود ندارد.

قیمت هواپز شیائومی در حال حاضر بین ۴ تا ۴٫۵ میلیون تومان است.

هواپز گوسونیک GAF-۷۵۸

اگر می‌خواهید برای خرید هواپز کمتر هزینه کنید، هواپز گوسونیک GAF-۷۵۸ با توان مصرفی ۱۷۵۰ وات، انتخاب مناسبی به‌حساب می‌آید. این هواپز، ظرفیتی ۸ لیتری دارد و با اینکه از یک محفظه‌ی پخت بهره می‌برد، امکان پخت غذا و سرخ‌ کردن مواد غذایی برای ۶ تا ۷ نفر را فراهم می‌کند.

هواپز گوسونیک GAF-۷۵۸ هشت برنامه‌ی پخت متنوع را ارائه می‌دهد که براساس نیازتان می‌توانید یکی را انتخاب و با استفاده‌ از نمایشگر لمسی، زمان پخت را تنظیم کنید. این محصول نیز همچون هواپز همیلتون که قبل‌تر به آن اشاره کردیم، از در شیشه‌ای دوجداره بهره می‌برد و می‌توان محتویات داخل هواپز را بدون باز کردن در مشاهده کرد.

خاموش شدن خودکار، دمای قابل تنظیم تا ۲۰۰ درجه‌ی سانتی‌گراد و امکان کنترل زمان از دیگر امکانات هواپز گوسونیک به‌شمار می‌آیند. قیمت هواپز گوسونیک GAF-۷۵۸ در حاضر بین ۳٫۵ تا ۴ تومن قرار دارد و در رنگ‌های مشکی و سفید به‌فروش می‌رسد.

هواپز سیلورکرست ۶۸۹B-۸L

اگر به‌دنبال ارزان ترین هواپز بازار هستید، هواپز سیلورکرست ۶۸۹B-۸L با توان ۱۴۰۰ وات و ظرفیت ۶ لیتر گزینه‌ی مناسبی است.

با هواپز سیلورکرست ۶۸۹B-۸L می‌توانید خوراکی‌های متنوع مثل مرغ، ماهی، سیب‌زمینی و ناگت را با دمای موردنظرتان با استفاده‌ از مقدار کمی روغن یا بدون روغن سرخ کنید. این هواپز با ماشین ظرفشویی نیز سازگاری دارد و نیازی نیست برای شست‌وشوی سبد و محفظه‌ زمان زیادی وقت بگذارید.

خاموش‌ شدن خودکار پس از آماده‌سازی غذا، امکان تنظیم دما و زمان، نمایشگر و کلیدهای کنترل لمسی از دیگر قابلیت‌های هواپز سیلورکرست هستند. این محصول جوجه‌گردان ندارد‌؛ اما با ظرفیت ۸ لیتری امکان پخت غذا برای خانواده‌های پرجمعیت را به ارمغان می‌آورد.

قیمت سرخ کن بدون روغن و هواپز سیلورکرست ۶۸۹B-۸L حدوداً ۲ تا ۲٫۵ میلیون تومان است و در رنگ‌بندی مشکی و سفید به‌فروش می‌رسد.

منبع: تیتر کوتاه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها