|
کدخبر: 317974

اختصاصی گسترش نیوز؛

برگه زردآلو هم قیمت طلا / آلبالو خشکه از نیم میلیون گذشت!

در این گزارش به بررسی قیمت انواع خشکبار مانند برگه زردآلو و... پرداخته ایم.

اقتصاد  برگه زردآلو هم قیمت طلا / آلبالو خشکه از نیم میلیون گذشت!

خشکبار را می توان یکی از گران ترین مواد غذایی دانست که عمدتا در شیرنی فروشی ها به فروش می رسند. خشکبار شامل انواع آجیل است و میوه های خشک شده هم در دسته خشکبار قرار می گیرند. چند ماهی می شود که میوه های خشک شده مانند برگه زردآلو و ... قیمت بالایی پیدا کرده است اما در یکی از سایت ها، این قیمت گذاری ها به شکل نجومی انجام شده و برخی این قیمت ها را با طلا برابر می دانند.

برگه-قیسی

با گشت کوتاهی در بازار و همچنین در سایت ها، متوجه قیمت بالای برگه زردآلو و آلوهای خورشتی شدیم. قیمت های نجومی برخی از این خشکبار سبب شد تا این گزارش را در ارتباط با نرخ مجومی این محصولات تهیه کنیم.

برگه-زردآلو

به گزارش گسترش نیوز، در یکی از سایت ها که اقدام به فروش کالا می کند، برگه زردآلو در بسته بندی های ۱ کیلویی را، یک میلیون و ۱۴۱ هزار تومان به فروش می رساندند. این مقدار را می توان هم قیمت ۲ کیلو گوشت در زمان حال دانست. این سوال پیش می آید که این قیمت گذاری بر چه پایه و اساسی صورت گرفته است.

آلو-خاکی

در ادامه با یک قیمت جالب تر مواجه شدیم. آلوی قرمز خشک شده را در بسته بندی های ۱ کیلویی با قیمت یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به فروش می رسانند. این قیمت گذاری ها عجیب و خارج از ذهن است و کسی برای خرید آلوی قرمز خشک شده، این مقدار پول پرداخت نخواهد کرد.

آلبالو-خشکه

همچنین در ادامه این بررسی، به قیمت نجومی یک کیلو آلبالو خشک شده برخوردیم که این قیمت مبلغ ۶۷۶ هزار تومان بود. کدام نهاد و سازمان باید به این قیمت گذاری ها نظارت کند؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها