|
کدخبر: 313293

قیسی پارلان، توانمندی‌های تولیدی و صادراتی قیسی شرکت پارلان

کسب و کار قیسی پارلان، توانمندی‌های تولیدی و صادراتی قیسی شرکت پارلان

مراحل فرآوری قیسی پارلان

قیسی پارلان، به عنوان یکی از محصولات محبوب خشکبار، از میوه زردآلو فرآوری می‌شود. فرآوری قیسی یک فرآیند دقیق و متشکل از چند مرحله است.

  • ابتدا میوه زردآلو در اندازه‌ها و کیفیت‌های مختلف از باغات جمع‌آوری می‌شود.
  •  سپس این میوه‌ها بسته به نوع فرآوری در آفتاب و یا دستگاه خشک‌کن در محیطی تمیز و سالم خشک می‌شوند تا رطوبت دلخواه در محصول قیسی حاصل شود.
  •  سپس فرآیند هسته‌زدایی شروع می‌شود و این فرآیند به دقت انجام می‌شود تا به بافت قیسی آسیب نرسد.
  •  پس از فرآیند هسته‌زدایی، قیسی‌ها برای شست‌وشو وارد دستگاه شست‌وشو می‌شوند و بخوبی تمامی آلودگی‌ها از قیسی تمیز می‌شوند.
  •  پس از انجام آزمایشات لازم در آزمایشگاه پارلان وارد واحد بسته‌بندی پارلان برای چیدمان در بسته‌بندی‌های ۵ کیلویی می‌شود.
  • قیسی‌های پارلان با سایز درشت که اصطلاحا قیسی جامبو پارلان نامیده می‌شود به صورت دستچین در بسته‌بندی‌ها قرار می‌گیرند
  •  در نهایت این بسته‌بندی‌ها توسط دستگاه شرینگ می‌شوند.
  •  توجه داشته باشید که قیسی‌ها در کارخانه فرآوری پارلان قبل از بسته‌بندی و ارسال به بازارهای مختلف، از نظر کیفیت و میزان رطوبت در آزمایشگاه کارخانه مورد آزمایش قرار می‌گیرند و پس از تایید واحد کنترل کیفی برای بسته‌بندی و بارگیری ارسال می‌شوند.
  •  فرآیند بسته‌بندی و بارگیری قیسی چه برای بازار داخل و چه برای صادرات، مطابق با استانداردهای صادراتی قیسی انجام می‌شود.

توانمندی‌های شرکت پارلان در تامین و فرآوری قیسی

زرد-آلو1

شرکت بین‌المللی آفتاب پارلان ارس فعالیت خود را از سال 1325 در شهر زیبای تبریز و در زمینه تولید، فروش ، واردات و صادرات انواع خشکبار و آجیل آغاز کرده و در سال 1400با بهره‌گیری از دانش متخصصین در سایر زمینه‌های تولیدی و خدماتی توسعه داده شده است.  در حال حاضر عمده فعالیت این مجموعه تولید، فروش و صادرات انواع آجیل، خشکبار و حبوبات می‌باشد و امیدوار است تا با همکاری شرکای تجاری ملی و بین‌المللی خود بتواند کسب و کاری جهانی و در شان نام کشور عزیزمان بنا نهد. این شرکت به همراه تیم تحقیق و توسعه‌ و متخصصین، در حال توسعه توانمندی‌های صادراتی خود در زمینه محصولات خشکبار است. کارخانه‌ فرآوری پارلان به وسعت ۳ هزار متر مربع در شهرک صنعتی سلیمی، در شهر تبریز واقع شده است و تمامی دستگاه‌های مدرن مورد نیاز برای فرآوری محصولات خشکبار از مراحل ابتدایی تا پایانی در این کارخانه در حال کار می‌باشند. قیسی پارلان یکی از لوکس‌ترین میوه‌های خشک موجود در بازار است که بسیار تقاضای بالایی در کشورهای همسایه و اروپایی دارد. قیسی جامبو پارلان به کشورهای روسیه، اوکراین، قزاقستان، ارمنستان، هند، اندونزی، عمان و امارات در حال صادرات است و هر ماهه کانتینرهای قیسی پارلان به مقصد این کشورها کارخانه پارلان را ترک می‌کنند. تجربه چندین ساله پارلان در خصوص فرآوری و نگهداری قیسی و همچنین تیم کنترل کیفی کارخانه باعث می‌شود که رطوبت و طعم قیسی‌های پارلان بر أساس درست مطابق با نیازهای کشورها باشد.

کیفیت قیسی، بسته‌بندی‌های متنوع قیسی و شرایط خرید متنوع قیسی در پارلان

زرد-آلو21

پارلان یکی از برترین تولید کنندگان خشکبار بخصوص قیسی در شمالغرب کشور است. استاندارد، کیفیت و بسته‌بندی قیسی‌های پارلان سال‌هاست که در کشورهای روسیه، هند، اوکراین، مالزی، اوکراین، عمان و کانادا مورد تایید است. قیسی‌ پارلان در کیفیت‌های مختلفی موجود است که این نیز بستگی به باغی دارد که میوه قیسی از آن چیده می‌شود. برخی باغات هر ساله میوه‌های زردآلو درشت‌تر و شیرین‌تری را بار می‌دهند و برخی دیگر میوه‌های با سایز کوچکتری را دارند. قیسی جامبو پارلان درشت‌ترین و باکیفیت‌ترین قیسی موجود در بازار جهانی‌ است که تقاضای بسیار بالایی نیز دارد. پارلان بزرگترین تولید کننده قیسی جامبو در ایران است که استاندارد آن‌ها مطابق با استانداردهای کشورهای روسیه، اروپایی و حوزه خلیج فارس هستند. دیگر کیفیت‌های قیسی پارلان با أنواع گرید یک الی پنج مشخص می‌شود که پارامترهای بسیاری در طبقه بندی آن‌ها تاثیر گذار است که برای مطالعه بیشتر می‌توانید مقاله قیسی جامبو چیست پارلان را مطالعه فرمایید. محصولات دیگر صادراتی پارلان از انواع آلوجات، کشمش، میوه‌های خشک، و آلبالو خشک هر روزه به مشتریان پارلان در سراسر جهان ارسال می‌شوند و کسب رضایت مشتری و بهبود خدمت رسانی به ایشان یکی از ارزش‌های زنده در این شرکت است. همچنین، پارلان در زمینه بازرگانی محصولات آجیلی نیز فعالیت دارد و انواع پسته‌های ایرانی از جمله پسته احمدآقایی، پسته اکبری و پسته کله قوچی، همچنین گردو و بادام درختی را نیز با کیفیت عالی به بازارهای جهانی عرضه می‌کند. همکاران ما در بخش فروش آماده ارائه مشاوره  در خصوص قیسی پارلان و شرایط خرید آن با شما هستند.

 

گسترش و بهبود کیفیت و خدمات از درگاه‌ فروشگاه‌های پارلان

قیسی پارلان هم اکنون در کیفیت‌های مختلف در تمامی فروشگاه‌های پارلان به صورت خرده و عمده آماده فروش است. پارلان در تلاش برای گسترش سبد محصولات خود و ارتقاء کیفیت محصولات آجیل و خشکبار خود می‌باشد. شرکت به منظور افزایش کیفیت خدمات به مشتریان، یک فروشگاه در شهر تبریز افتتاح کرده است که به صورت مستقیم از مشتریان بازخورد بگیرد و تمامی موانع را در مسیر رسیدن محصول از کارخانه به دست مشتری از بین ببرد. همچنین با خرید از فروشگاه آنلاین پارلان می‌توانید تمامی محصولات فروشگاه پارلان را در اندازه‌های ۲۵۰ گرم به بالا در درب منزل مستقیماً دریافت کنید. تمرکز پارلان همیشه بر کیفیت، تنوع و رضایت مشتریان بوده‌است. در فروشگاه پارلان دیگر محصولات آجیلی و خشکبار و تنقلات با کیفیت موجود است که مستقیما از کارخانه فرآوری می‌شوند. پارلان همواره در تلاش است که با کاهش واسطه گری محصولات باکیفیت را با قیمت مناسب در فروشگاه‌های خود به عرضه بگذارد که مردم بتوانند با قیمت مناسب محصولی با کیفیت را خریداری نمایند. همچنین بسته‌بندی‌های جدید پارلان بسیار زیبا و بروز هستند که با دوخت گرمایی بسته‌بندی می‌شوند. اگر در نظر دارید قیسی پارلان را برای دوستان و خانواده خود خریداری کنید و به آن‌ها هدیه دهید، نگران نباشید. پارلان بسته‌بندی‌های متنوعی دارد که شما در وبسایت پارلان می‌توانید قیسی را با بسته‌بندی دلخواه خود سفارش دهید و آن را به دوستان و خانواده خود هدیه دهید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها