|
کدخبر: 317258

قیمت فوتبالیست | منچستریونایتد |چلسی

قیمت این فوتبالیست فضایی شد / ستاره ای که دست نیافتنی شد

قیمت فضایی برای فروش آمادو اونانا، ستاره تیم‌های چلسی، یونایتد و آرسنال، به مشتریان قدرتمند و بزرگش، مبلغ قابل توجهی را در نظر گرفته است.

اقتصاد قیمت این فوتبالیست فضایی شد / ستاره ای که دست نیافتنی شد

"باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، باعث شده است که باشگاه‌های مختلف در سراسر اروپا به دنبال جذب بازیکنان با ارزش باشند. هدف آنها تقویت فهرست تیم در نیمه دوم فصل و به دست آوردن نتایج مطلوب است."

در این میان، رقابت بین باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس برای به خدمت گرفتن بازیکنانی که عملکرد درخشانی را در نیم فصل اول ارائه کردند بسیار جدی‌تر است و بازیکنانی هستند که نام‌شان در این پنجره به عنوان هدف اصلی بسیاری از باشگاه‌ها مطرح شده است. 

یکی از بازیکنان اونانا است که توانسته است در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر به ستاره اورتون تبدیل شود و حالا چند باشگاه بزرگ لیگ برتری شامل چلسی، منچستریونایتد و آرسنال شرایط او را زیر دارند و امیدوار هستند که بتوانند این بازیکن را در همین پنجره زمستانی به خدمت بگیرند. 

اما تیم تاک خبر داده که اورتون حاضر نیست این ستاره بلژیکی را با مبلغی کمتر از ۸۵ میلیون یورو به فروش برساند و شاید این مبلغ تا ۱۰۵ میلیون یورو هم در چند هفته پیش رو افزایش پیدا کند. 

این در حالی است که آنها برای خرید این بازیکن از لیل در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۲۲ تنها ۴۵ میلیون یورو هزینه کرده بودند و حالا به دنبال این هستند که سود قابل توجهی را از فروش او به دست آورند. 

پیش‌بینی می‌شود که مطرح کردن این مبلغ به معنای کنار کشیدن آرسنال از رقابت جذب این بازیکن باشد چون مدیران این باشگاه تصمیمی برای پرداخت چنین هزینه‌ای در پنجره زمستانی ندارند. 

 

منبع: ورزش ۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها