|
کدخبر: 316661

قیمت خانه/قیمت آپارتمان/ملک

قیمت آپارتمان در محله ستارخان/ جدول دی ماه

یک واسطه‌گر ملکی در ستارخان به وضعیت رکود معاملات مسکن در ماه جاری اشاره کرده و گفته است: معمولاً در نیمه دوم هر سال، بازار ملکی پرمعامله بوده است، اما هم‌اکنون شاهد رکود معاملات ملکی هستیم.

اقتصاد قیمت آپارتمان در محله ستارخان/ جدول  دی ماه

محله ستارخان در منطقه ۲ تهران واقع شده است. این منطقه از سمت شمال به بزرگراه جلال‌آل‌احمد، از سمت جنوب به خیابان آزادی، از سمت غرب به بزرگراه یادگار امام و محله صادقیه و از سمت شرق به بزرگراه چمران و میدان توحید متصل می‌شود.

یک واسطه‌گر ملکی در این محله با اشاره به وضعیت رکود معاملات مسکن در ماه جاری می‌گوید: معمولا نیمه دوم هر سال بازار ملکی پرمعامله بود اما در هم‌اکنون شاهد رکود معاملات ملکی هستیم.

وی همچنین در ادامه می‌گوید میانگین قیمت هر متر مسکن نوساز در ستارخان بین ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان است.

اما بررسی فا‌یل‌های مشاوران ملکی نشان می‌دهد که با بودجه‌ای ۳ میلیارد تومانی نیز می‌توان در این محله خانه خرید؛ قیمت تعیین شده برای فروش آپارتمانی با ۴۷ مترمربع مساحت و ۲۷ سال عمربنا، ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

همچنین در این محله، آپارتمانی با ۱۲۰ مترمربع زیربنا و و ۲۷ سال عمربنا، دارای ۳ خواب، ۷ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای واحدی با ۶۶ مترمربع زیربنا و ۳۰ سال ساخت، ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و برای واحدی با ۲۲۰ مترمربع مساحت و ۳۰ سال ساخت، ۶۶ میلیارد تومان تعیین شده است.

آپارتمانی نوساز با ۱۴۸ مترمربع مساحت، ۲۱ میلیارد تومان و آپارتمانی ۱۱۴ متری و ۴ سال ساخت، ۱۵ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

photo_2023-12-27_14-58-03

 

منبع: اکو ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها