|
کدخبر: 314866

مواد مخدر/قاچاقچی/پلیس

انهدام باند مخوف قاچاق مواد/متهمان تحویل مراجع قضایی شدند

باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در غرب تهران به همراه ۴۵ کیلو حشیش دستگیر شدند.

جامعه انهدام باند مخوف قاچاق مواد/متهمان تحویل مراجع قضایی شدند

سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: با انجام اقدامات پیچیده پلیس، باند قاچاق مواد مخدر در غرب تهران متلاشی شد. لازم به ذکر است که یکی از اعضای باند، که سرکردگی گروه را بر عهده داشت، از افراد سابقه دار است.

وی افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان مشخص شد نامبردگان ضمن اجاره یک واحد صنعتی کشاورزی و در پوشش خدمات کشاورزی اقدام به قاچاق مواد افیونی می کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن بکارگیری شیوه های نوین پلیسی موفق به شناسایی هر ۲عضو باند مذکور شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی عملیات دستگیری متهمان را آغاز کردند.

سرهنگ باباپور بیان کرد: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با رعایت تمامی موازین شرعی و قانونی به محل فعالیت متهمان ورود کرده و ضمن دستگیری دو تن از قاچاقچیان در بازرسی از محل موفق به کشف ۴۵کیلو ۵۰۰گرم حشیش شدند.

رئیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها