|
کدخبر: 314561

ارز دیجیتال | رمز ارز | تن کوین | بلاکچین

بازی های بلاکچینی در دسترس ۸۰۰ میلیون کاربر تلگرام / سرمایه گذاری جدید تن کوین

شرکت انیموکا برندز (Animoca Brands) با سرمایه‌گذاری روی بلاکچین تن (TON)، قصد دارد به بزرگ‌ترین اعتبارسنج آن تبدیل شده و بازی‌های بلاکچینی را در دسترس ۸۰۰ میلیون کاربر پیام‌رسان تلگرام قرار دهد.

اقتصاد بازی های بلاکچینی در دسترس ۸۰۰ میلیون کاربر تلگرام / سرمایه گذاری جدید تن کوین

لازم به ذکر است مشخص نیست انیموکا در شبکه تن چه میزان سرمایه گذاری انجام داده، اما بخشی از سرمایه‌گذاری مستقیماً در تن کوین انجام شده که به‌ عنوان بخشی از قرارداد اعتبارسنجی، استیک شده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که انیموکا تحقیقات گسترده‌ای را در مورد اکوسیستم تٌن و توانایی این پلتفرم برای هدایت ارزهای دیجیتال و پذیرش گیم‌فای (GameFi) انجام داده است.

این شرکت قصد دارد به صورت استراتژیک از TON Play، یک پروژه زیرساخت بازی مبتنی بر بلاکچین تن، پشتیبانی کند. این زیرساخت امکان ایجاد بازی بر روی شبکه تن و راه‌اندازی آنها در تلگرام را فراهم کرده و حتی، انتقال بازی‌های مبتنی بر وب موجود به پیام‌رسان تلگرام را ممکن می‌کند. انیموکا همچنین امکان انتقال مجموعه‌ای از بازی‌ها و برنامه‌های خود به تلگرام را بررسی خواهد کرد.

در همین راستا، بازوی تحقیقاتی انیموکا داشبورد TON Analytics خود را نیز توسعه داده که آمارها و داده‌های مختلف مربوط به اکوسیستم تن را جمع‌آوری می‌کند.

لازم به ذکر است که تن در ابتدا توسط تلگرام توسعه داده شد، اما پس از یک نبرد قانونی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، این پروژه را در می سال ۲۰۲۰ کنار گذاشت. پس از آن، گروه کوچکی از توسعه‌دهندگان رهبری این پروژه را به عهده گرفتند که منجر به تأسیس بنیاد تن در می ۲۰۲۱ شد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها