|
کدخبر: 307330

رشد ۸۷ درصدی قیمت تن کوین تلگرام

آدرس‌های فعال تن کوین در شبکه اتریوم به دنبال انتشار اخبار مربوط به ادغام توکن TON در برنامه تلگرام به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است.

اقتصاد رشد ۸۷ درصدی قیمت تن کوین تلگرام

بر اساس داده‌های بازار، قیمت تن کوین در ۳۰ روز گذشته ۸۷ درصد افزایش یافته و از لحاظ ارزش بازار، به جایگاه نهم رمزارزهای برتر صعود کرده است. این افزایش گسترده به حرکت جدیدی از سوی بنیاد تن برای ادغام رمزارز TON در برنامه پیام‌رسان تلگرام مرتبط است. ذکر این نکته حائز اهمیت است که با وجود همکاری اخیر، پروژه تن کوین هنوز هیچ وابستگی رسمی به تلگرام ندارد.

با این حال، جای هیچ تعجبی نیست که اخبار اخیر، بر تعداد دارندگان فعال TON در اتریوم تأثیر گذاشته است. بر اساس داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم تحلیلی IntoTheBlock، تعداد آدرس‌های فعال تن کوین در این بازه، ۷ برابر شده است.

داده‌های درون زنجیره‌ای بیشتر نیز افزایش تعداد توکن‌های منتقل‌شده را در یک جدول زمانی مشابه نشان می‌دهند. انتقال ۱٫۲ میلیون توکن TON (تقریباً ۳ میلیون دلار) در ۱۶ سپتامبر، بالاترین رکورد ثبت‌شده برای این رمزارز در شبکه اتریوم از دسامبر بوده است.

در حالی که TON یک بلاکچین مستقل برای خود دارد، این رمزارز به عنوان یک توکن رپدشده در شبکه اتریوم هم عرضه شده که آن را در کیف پول‌ها قابل انتقال و در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) قابل معامله می‌کند. در همین راستا، صرافی‌های غیرمتمرکز یونی سواپ و پنکیک سواپ هم پس از اخبار مرتبط با تلگرام، شاهد جهشی در حجم معاملات TON بودند.

هفته گذشته، بنیاد تن کوین فاش کرد که بلاکچین خود را با اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام که ۸۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد، ادغام خواهد کرد. این بنیاد همچنین از برنامه‌های خود برای راه‌اندازی TON Space، یک کیف پول خودحضانتی، در برنامه تلگرام پرده‌برداری کرد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها