|
کدخبر: 308314

شیباریوم به دنبال ثبت یک شاهکار بزرگ!

شبکه لایه دوم شیباریوم (Shibarium) که کمتر از یک ماه از راه‌اندازی کامل آن می‌گذرد، به سرعت در حال نزدیک شدن به یک نقطه عطف بزرگ است.

اقتصاد شیباریوم به دنبال ثبت یک شاهکار بزرگ!

بر اساس داده‌های به دست آمده از Shibariumscan، شیباریوم اکنون کمتر از ۱۰۰ هزار تراکنش تا رسیدن به یک شاهکار قابل‌توجه، یعنی ۳ میلیون تراکنش تکمیل‌شده، فاصله دارد.

شگفت‌انگیزتر این است که شیباریوم قبلاً شاهد ۳.۱۱۲ میلیون تراکنش از طریق شبکه خود بوده است که نشان‌دهنده موفقیت چشمگیری است که از اواخر ماه اوت به دست آورده است. با میانگین تقریباً ۱۸۰۰۰ تراکنش روزانه، پیش‌بینی می‌شود که بلاکچین SHIB در هفته آینده به این نقطه عطف برسد.

این موفقیت گویای قدرت این پروژه است که در این مسیر شگفتی‌های زیادی داشته است. یکی از عوامل کلیدی کمک‌کننده به این دستاورد، بدون شک جامعه قوی شیبا اینو است.

در حال حاضر، شیباریوم دارای ارزش کل قفل شده (TVL) حدوداً ۶۵۰ هزار دلار است که نشان‌دهنده اعتماد و حمایتی است که دریافت کرده است.

تعداد آدرس‌های این پلتفرم به ۱.۲۵۱ میلیون نفر افزایش یافته، در حالی که تقریباً ۹۰۰ هزار بلاک در حال حاضر تولید شده است. علاوه بر این، در حال حاضر ۱۰۶۲۹ قرارداد در شبکه شیباریوم مستقر شده و یک اکوسیستم روبه‌رشد است.

این نقطه عطف قریب‌الوقوع، نه تنها انعطاف‌پذیری شیباریوم بلکه، پتانسیل آن برای رشد و پذیرش بیشتر را نشان می‌دهد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها