|
کدخبر: 314412

ارز دیجیتال | رمز ارز | بیت کوین | دوج کوین

اتفاق عجیب در بازار ارزهای دیجیتال / آدرس های دوج کوین از ۵ میلیون گذشت!

ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE) همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. بر اساس داده‌های ردیابی‌شده توسط شرکت تحلیل آنچین IntoTheBlock، تعداد آدرس‌های رمزارزی که توکن DOGE را در اختیار دارند، برای اولین بار از مرز ۵ میلیون گذشته است.

اقتصاد اتفاق عجیب در بازار ارزهای دیجیتال / آدرس های دوج کوین از ۵ میلیون گذشت!

در همین حال، تعداد آدرس‌های فعال در شبکه دوج کوین هم بیش از دو برابر شده و به ۱۶۸۰۰۰ رسیده که بیشترین میزان از مارس ۲۰۲۲ است. تعداد تراکنش‌های تأییدشده در بلاکچین دوج کوین نیز با افزایش ۱۰۰۰ درصدی در ۱۰ روز گذشته به بالاترین میزان از ژوئن رسیده است.

در حالی که این ارقام قابل‌توجه هستند، تمرکز مالکیت در دوج کوین همچنان یک مسئله نگران‌کننده است. بر اساس داده‌های BitInfoCharts، کمتر از ۵۰۰۰ آدرس، بیش از ۸۰ درصد از عرضه DOGE را کنترل می‌کنند. این یعنی تعداد نسبتاً کمی از معامله‌گران بر قیمت این ارز دیجیتال کنترل دارند.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که ارزش بازار دوج کوین در این ماه ۱۴ درصد افزایش یافته و به تقریباً ۱۱ میلیارد دلار رسیده است. پذیرش و استفاده بیشتر از ارزهای دیجیتال اغلب به ارزش بازار بالاتر آنها منجر می‌شود.

دوج کوین در اوایل سال ۲۰۲۱ پس از اینکه ایلان ماسک توییت‌هایی را منتشر کرد که الهام‌بخش ایجاد توکن‌های دیگر با مضمون سگ شیبا اینو بود، به شهرت رسید.

رمزارزهای بر پایه شوخی و میم به طور کلی در آن دوره افزایش یافتند؛ زیرا قرنطینه ویروس کرونا، بررسی‌ها از سوی دولت‌ها و تسهیل پولی بی‌سابقه توسط بانک‌های مرکزی باعث افزایش ریسک‌پذیری در بازارهای مالی شد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها