|
کدخبر: 314178

ارز دیجیتال / رمز ارز/بیت کوین / رمزارز ترا

رمزارز ترا غوغا به پا کرد / افزایش قیمت ۳۰ درصدی در یک روز!

انجمن ترا لونا کلاسیک (Terra Luna Classic) به اتفاق آرا یک پیشنهاد مهم را برای احیای رمزارزهای ترا کلاسیک (LUNC) و ترا یواس‌دی کلاسیک (USTC) تصویب کرده است. این پیشنهاد که با ۹۹٫۹۶ درصد رأی موافق از سوی جامعه ترا و با هدف حل مشکل عدم تطابق توالی تصویب شده، مشکلی را حل می‌کند که منجر به محرومیت برخی حساب‌ها از تعامل بیشتر با زنجیره می‌شد.

اقتصاد رمزارز ترا غوغا به پا کرد / افزایش قیمت ۳۰ درصدی در یک روز!

در همین حال، گزارش‌های دیگر هم حاکی از آنند که مجموعا ۲۵٫۶ میلیون واحد USTC توسط آزمایشگاه لونا کلاسیک به عنوان بخشی از سیاست ذخیره خزانه‌داری آن، خریداری شده است.

به دنبال انتشار این اخبار، رمزارزهای شبکه ترا شاهد رشد قابل‌توجهی بودند. بر اساس داده‌های بازار، قیمت LUNC با یک رشد بیش از ۳۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، اکنون به دلار ۰٫۰۰۰۱ رسیده و حجم معاملات روزانه هم بیش از ۱،۰۰۰ درصد افزایش یافته است.

در این میان، رشد قیمتی ترا یواس‌دی کلاسیک قابل‌توجه‌تر بوده و ارزش این استیبل کوین الگوریتمی با یک رشد بیش از ۲۳۰ درصدی در یک روز، به ۰٫۰۵۶ دلار رسیده است. حجم معاملات روزانه این استیبل کوین هم شاهد رشد تقریبی ۲،۰۰۰ درصدی بوده است. ارزش بازار USTC هم بیش از ۲۳۰ درصد افززایش یافته و این رمزارز اکنون با چندین پله صعود، به جایگاه ۹۶ بازار رسیده است.

قیمت رمزارزهای اکوسیستم ترا سر به فلک کشید! علت چیست؟

رشد قیمتی این رمزارز در بازه‌های هفتگی و ماهانه نیز، به ترتیب به بیش از ۳۰۰ و ۳۵۰ درصد می‌رسد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها