|
کدخبر: 314050

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین/سولانا

ثبت رکورد تاریخی توسط سولانا / عبور از اتریوم و پالیگان!

سولانا (SOL) طی سه ماه گذشته افزایش قابل‌توجهی را در کل تراکنش‌های روزانه خود تجربه کرده که این افزایش، رکورد تاریخی جدیدی را برای این پروتکل رقم زده است.

اقتصاد ثبت رکورد تاریخی توسط سولانا / عبور از اتریوم و پالیگان!

بر اساس داده‌های پلتفرم اطلاعات رمزارزی آرتمیس (Artemis)، سولانا با ۵۱.۶۳ میلیون تراکنش روزانه رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است. این نقطه عطف قابل‌توجه از روند عمومی سولانا کاملاً فاصله گرفته؛ زیرا این شاخص قبلاً و در اواخر ماه آگوست در حدود ۲۰ میلیون تراکنش قرار داشت.

به نظر می‌رسد که اخبار بنیادی مرتبط با پروتکل سولانا، خریداران را ترغیب کرده و به این ترتیب، مقدار تراکنش روزانه آن به بیش از ۲۰ میلیون رسیده است.

یکی از این تلاش‌ها در تاریخ ۱۳ سپتامبر ثبت شد که طی آن، سولانا حدود ۱۸.۵۸ میلیون تراکنش روزانه را ثبت کرد. هرچند این تراکنش‌ها قابل مقایسه با رکورد جدید ثبت‌شده نیستند، اما از تراکنش‌های پروتکل‌های رقیب مانند اتریوم (ETH)، پالیگان (MATIC)، آپتوس (APT) و پروتکل نیر (NEAR) به طور چشمگیری بهتر است.

در تاریخ ۲۳ نوامبر، زمانی که سولانا تعداد تراکنش‌های روزانه ۲۱.۱ میلیونی را تجربه می‌کرد، تعداد تراکنش‌های اتریوم، ۱.۱۲ میلیون بود، این در حالی است که این شاخص برای پالیگان حدود ۷.۸۷ میلیون تراکنش را نشان می‌داد. پروتکل‌های آپتوس و نیر نیز به ترتیب ۳۰۲.۸۳ هزار و ۱.۷۷ میلیون تراکنش را به ثبت رسانده بودند.

در زمان نگارش این خبر، قیمت سولانا با ۲.۹۳ درصد افزایش روزانه به ۵۸ دلار رسیده و یکی از بهترین آلت کوین‌های بازار است. تعداد قابل‌توجه تراکنش‌های سولانا منجر به افزایش ۶ درصدی حجم معاملات و رسیدن آن به ۱,۲۱۵,۳۹۴,۵۷۹ دلار شده است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها