|
کدخبر: 314170

هوش مصنوعی | ارز دیجتیال | رمزارز | ChatGPT

تحولی بزرگ در صنعت ارزهای دیجیتال / ChatGPT بازار را دگرگون می‌کند

در تاریخ ۶ نوامبر، اولین کنفرانس توسعه‌دهندگان اپن‌ای‌آی (OpenAI) با نام ” DevDay”، در سان فرانسیسکو برگزار شد که لحظه مهمی در تکامل هوش مصنوعی محسوب می‌شود.

اقتصاد تحولی بزرگ در صنعت ارزهای دیجیتال / ChatGPT بازار را دگرگون می‌کند

در این رویداد، پنج محصول از جمله مدل ChatGPT-۴ Turbo و مدل‌های سفارشی GPT، به نمایش گذاشته شد. این محصولات توانایی ایجاد تغییرات گسترده در فناوری هوش مصنوعی و احتمالاً آینده ارزهای دیجیتال را خواهند داشت.

سم آلتمن در سخنرانی اصلی خود بر تعهد اوپن‌ای‌آی برای تبدیل GPT به ابزاری اساسی و کاربرپسند برای توسعه محصولات هوش مصنوعی تاکید کرد. به عنوان مثال، مدل جدید GPT-۳.۵ Turbo ۴K قیمت پایین‌تری را برای توکن‌های ورودی و خروجی ارائه می‌دهد و ساخت پروژه‌های ارزهای دیجیتال جدید را برای توسعه‌دهندگان مقرون‌به‌صرفه‌تر و قابل دسترس‌تر می‌کند.

در این میان، نقش GPT در صنعت ارزهای دیجیتال بسیار تاثیرگذارتر خواهد بود. GPTهای سفارشی حتی افراد غیر فنی را قادر می سازند تا پروژه‌های Web۳ را بدون داشتن دانش خاصی ایجاد کنند.

به عنوان مثال، یک شخص می‌تواند به سرعت یک پلتفرم را توسعه دهد که کاربران را به آخرین ایردراپ‌های ارزهای دیجیتال هدایت کند. این اقدام شامل رفتن به “My GPTs”، سفارشی‌سازی ChatGPT، فعال کردن مرورگر وب و راه‌اندازی پروژه است. اگرچه MyGPT توسعه برنامه‌های GPT محور را ساده می‌کند، برنامه‌های پیچیده‌تر نیاز به عملکردهایی فراتر از محدوده GPT دارند.

به عنوان مثال، ادغام تجزیه و تحلیل کاربر در یک برنامه مبتنی بر GPT، نیاز به توسعه فنی بیشتری دارد. در چنین مواردی، گنجاندن GPT در پروژه‌های ارز دیجیتال موجود عملی‌تر خواهد بود.

در این کنفرانس همچنین به آغاز یک دوره‌ی جدید در همگرایی هوش مصنوعی و برنامه‌های غیرمتمرکز اشاره شد. پیشرفت‌ها در ابزارهای هوش مصنوعی مانند GPT به دلیل ابزارهای مقرون‌به‌صرفه که موانع مالی را از بین می‌برند، نوآوری و رشد بی‌نظیری را در بازار ارزهای دیجیتال به ارمغان خواهد آورد.

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها