|
کدخبر: 311303

تسلط توکن‌های هوش مصنوعی بر بازار ارزهای دیجیتال

در میان عرضه‌ فناوری‌های متعدد و پیشرفت‌های اجتماعی، توکن هوش مصنوعی فچ (FET) بهترین عملکرد را در میان آلت‌کوین‌های با ارزش بازار متوسط، از خود به نمایش گذاشته است. این اتفاق می‌تواند بیانگر آن باشد که توکن‌های هوش مصنوعی بار دیگر بر بازار تسلط یافته‌اند.

اقتصاد تسلط توکن‌های هوش مصنوعی بر بازار ارزهای دیجیتال

در طی هفته گذشته، قیمت FET، توکن بومی پلتفرم هوش مصنوعی Fetch.AI، بیش از ۶۰ درصد افزایش یافت و از ۰.۲۲ دلار به ۰.۳۸ دلار رسید. FET در حال حاضر در آستانه‌ ورود به جمع ۱۰۰ توکن برتر از نظر ارزش بازار است و یکی از پنج ارز دیجیتال برتر در حوزه هوش مصنوعی لقب گرفته است.

اخیراً FET یک رابط چت مبتنی بر هوش مصنوعی به نام DeltaV را معرفی کرد، که قادر به انجام گفتگوهای زبان طبیعی برای مدیریت وظایف به صورت مستقل است. این کمپین به سرعت مورد توجه علاقمندان به هوش مصنوعی در سراسر جهان قرار گرفت.

علاوه بر این، FET با Techfest، بزرگترین جشنواره علم و فناوری آسیا که توسط مؤسسه فناوری هند بمبئی میزبانی می‌شود، برای سازماندهی هکاتون HackAI همکاری می‌کند.

هکاتون رویدادی است که در آن برنامه‌نویسان و افراد مختلف که درگیر توسعه نرم‌افزار هستند، گرد هم می‌آیند و در توسعه پروژه‌های نرم‌افزاری و گاهی سخت‌افزاری با یکدیگر همکاری می‌کنند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم Fetch.AI تمام عملیات مربوط به ارز دیجیتال خود را به امارات متحده عربی منتقل کرد.

سایر ارزهای دیجیتال پیشرو در حوزه هوش مصنوعی نیز عملکرد خوبی را به ثبت رسانده‌اند. در این بین، سینگولاریتی (AGIX) و اینجکتیو (INJ) در بازه زمانی هفتگی، به ترتیب ۳۲ درصد و نزدیک به ۵۰ درصد رشد کرده‌اند.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی هم در ۲۴ ساعت گذشته ۴ درصد رشد کرده و از ۶ میلیارد دلار فراتر رفته است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها