|
کدخبر: 314079

ارز دیجیتال/رمز ارز/کاردانو/هوش مصنوعی

با هوش مصنوعی کاردانو آشنا شوید / جیرولامو چه کاربردی دارد؟

پروژه Cardano GPT، پروژه‌ای که مجموعه‌ای از محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی را در بلاکچین کاردانو توسعه می‌دهد، اولین چت بات خود را با نام Girolamo با موفقیت در آزمایش بتا به کار گرفته است.

اقتصاد با هوش مصنوعی کاردانو آشنا شوید / جیرولامو چه کاربردی دارد؟

این ربات که به افتخار ریاضیدان و پزشک مشهور ایتالیایی جیرولامو کاردانو (Girolamo Cardano) نامگذاری شده است، به طیف وسیعی از موضوعات، از صنعت گرفته تا پرسش‌های روزمره، پاسخ می‌دهد. کاربران همچنین می‌توانند از Girolamo بخواهند تصاویر را تولید و تفسیر کند.

قدمت فعالیت‌های کاردانو در زمینه هوش مصنوعی به سال ۲۰۲۱ برمی‌گردد؛ زمانی که از گریس، ربات هوش مصنوعی توسعه‌یافته توسط Awakening Health، سرمایه گذاری مشترک بین Hanson Robotics و SingularityNET، شریک بلاکچین کاردانو، رونمایی شد.

ادغام نزدیک بلاکچین و هوش مصنوعی در خط مقدم همکاری بین SingularityNET و کاردانو باقی مانده است. به عنوان بخشی از این تصویر کلی بسیار مهم، پل مبدل AGIX در سال گذشته راه‌اندازی شد.

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، با برجسته کردن تمایلش به هوش مصنوعی، تماسی آزاد با سام آلتمن، مدیرعامل شرکت OpenAI، برای همکاری احتمالی برقرار کرد و ایده راه‌اندازی یک مدل زبانی بزرگ و غیرمتمرکز را مطرح نمود.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها