|
کدخبر: 314030

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین

سیگنال جدید به بازار ارزهای دیجیتال / افزایش قیمت ریپل در راه است

ریپل (XRP) اخیراً از میانگین متحرک نمایی (EMA) ۲۶ روزه که به عنوان یک مقاومت کلیدی در نظر گرفته می‌شود، فراتر رفته است که می‌توان از آن به عنوان یک سیگنال صعودی یاد کرد. در واقع، این حرکت را می‌توان نشان‌دهنده قدرت بیشتر خریداران نسبت به فروشندگان در نظر گرفت.

اقتصاد سیگنال جدید به بازار ارزهای دیجیتال / افزایش قیمت ریپل در راه است

ریپل نه تنها از EMA-۲۶ فراتر رفته است، بلکه از سایر میانگین‌های متحرک کلیدی نیز عبور کرده که خبر از یک حرکت صعودی قوی می‌دهد.

با این حال، یک نگرانی قابل‌توجه، کاهش حجم معاملات همراه با این افزایش قیمت است. کاهش حجم در زمانی که قیمت افزایش پیدا می‌کند، نشان از عدم تعهد نسبت به قیمت فعلی دارد که احتمال برگشت یا اصلاح قیمت را افزایش می‌دهد.

در حالی که یک روند صعودی به‌ همراه حجم بالا ایده‌آل در نظر گرفته می‌شود، کاهش حجم برای ریپل ممکن است نشان‌دهنده نیاز به پشتیبانی پایدار برای حفظ سطح فعلی قیمت باشد.

با وجود این، عدم وجود نواحی مقاومتی کلیدی در پیش‌ روی ریپل و موقعیت این رمزارز بالاتر از EMA‌های اصلی، مسیر روشنی را برای قیمت ریپل فراهم می‌کند.

این موضوع می‌تواند معامله‌گران را تشویق به ورود به بازار کند و به طور بالقوه باعث افزایش حجم و حمایت از افزایش بیشتر قیمت شود.

به صورت کلی، فعالان بازار به دقت نحوه تعامل ریپل با این سطوح را زیر نظر دارند، افزایش حجم می‌تواند روند صعودی را تقویت کند و منجر به ثبت سقف‌های جدید شود، در حالی که ادامه کاهش حجم ممکن است معامله‌گران را وادار به احتیاط کند و باعث اصلاح احتمالی قیمت شود.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها