|
کدخبر: 312848

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین/قیمت ریپل

پیش بینی قیمت ریپل / آینده رمزارز کم ریسک بازار چه می‌شود؟

پس از رسیدن ریپل (XRP) به بالای میانگین متحرک ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه، قیمت توانست یک روند صعودی قوی را آغاز کند و به سقف قبلی خود نزدیک شود. اگر این روند صعودی ادامه یابد، قیمت می‌تواند ناحیه مقاومتی در محدوده ۰.۸ دلار را هدف قرار دهد.

اقتصاد پیش بینی قیمت ریپل / آینده رمزارز کم ریسک بازار چه می‌شود؟

بررسی نمودار روزانه ریپل به ما نشان می‌دهد که قیمت پس از یک دوره تثبیت، یک روند صعودی امیدوارکننده را آغاز کرد و توانست بالاتر از میانگین متحرک‌های ۱۰۰ روزه و ۲۰۰ روزه که تقریباً در محدوده ۰.۵۴ دلار قرار داشت، تثبیت شود.

قیمت در ادامه مسیر صعودی خود، سقف‌ها و کف‌های بالاتری را ایجاد کرد که حکایت از حضور خریداران در بازار داشت. با این حال، ذکر این نکته ضروری است که در حال حاضر قیمت XRP در حال نزدیک شدن به یک ناحیه مقاومتی قوی در محدوده ۰.۷۵ دلار است.

در صورتی که خریداران بر این مقاومت کلیدی غلبه کنند، روند صعودی ممکن است به سمت مقاومت‌های بالاتر افزایش یابد. با این حال، در صورتی که قیمت ریپل توانایی شکست این ناحیه را نداشته باشد، بازگشت موقت قیمت و اصلاح روند صعودی شکل خواهد گرفت. این ناحیه مقاومتی از اواسط آگوست مانعی کلیدی بر سر راه افزایش قیمت ریپل بوده است.

با بررسی نمودار ریپل در تایم فریم ۴ ساعته، مشاهده می‌شود که ناحیه حمایتی ۰.۴۷ دلار از کاهش قیمت بیشتر ریپل در روند نزولی شکل‌گرفته جلوگیری کرده و این ناحیه به مدت کوتاهی منجر به شکل گرفتن یک حرکت جانبی در قیمت شده است.

ناحیه مقاومتی، که توسط سطوح ۰.۵ و ۰.۶۱۸ فیبوناچی اصلاحی مشخص شده است، یک مانع بزرگ برای خریداران است.در حال حاضر، ریپل یک تلاش ناموفق برای بریک آوت از این ناحیه مقاومتی را تجربه کرده است و در صورتی که توانایی عبور از این ناحیه را نداشته باشد، احتمال کاهش شدید قیمت و حرکت به سمت حمایت ۰.۵۳ دلار دور از ذهن نخواهد بود.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها