|
کدخبر: 313658

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین/صرافی بیترکس

تعطیلی صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال / کاربران به سرعت وجوه خود را خارج کنند

بیترکس گلوبال (Bittrex Global)، یک صرافی رمزارزی مستقر در لیختن اشتاین، امروز اعلام کرد که فعالیت‌های خود را متوقف کرده و به تمام معاملات در پلتفرم خود تا تاریخ ۴ دسامبر پایان می‌دهد.

اقتصاد تعطیلی صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال / کاربران به سرعت وجوه خود را خارج کنند

این تصمیم به دنبال یک سری چالش‌های نظارتی برای بیترکس گرفته شده است، از جمله تعطیلی عملیات این صرافی در ایالات متحده در اوایل سال جاری.

در ماه مارس، گزارش شد که بیترکس صرافی خود را در ایالات متحده تعطیل کرده است؛ زیرا ادامه فعالیت آن پس از شکایت و تسویه حساب ۲۹ میلیون دلاری با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده به دلیل ادعای نقض قوانین اوراق بهادار، دیگر از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نبود.

این شرکت امروز در توییتی نوشت: با کمال تأسف اعلام می‌کنیم که بیترکس گلوبال تصمیم گرفته است تا فعالیت‌های خود را متوقف کند. پس از ۴ دسامبر، مشتریان فقط می‌توانند دارایی‌ها را برداشت کنند. به همه مشتریان توصیه می‌شود تا در اسرع وقت وارد حساب خود شده و دارایی‌ها را برداشت کنند.

در ماه مارس، ریچی لای (Richie Lai)، مدیرعامل و هم‌بنیانگذار بیترکس، نگرانی خود را در مورد محیط نظارتی فعلی پیرامون رمزارزها ابراز کرده و گفته بود:

    الزامات مقرراتی اغلب نامشخص هستند و بدون بحث یا ورودی مناسب اجرا می‌شوند که منجر به یک چشم‌انداز رقابتی ناهموار می‌شود.

بر اساس داده‌های پلتفرم کوین گکو (CoinGecko)، بیترکس با حجم معاملات ۲۴ ساعته کمی کمتر از ۶ میلیون دلار، در میان ۱۰۰ صرافی رمزارزی برتر در جهان قرار دارد.

به عنوان بخشی از فرآیند تعطیلی، بیترکس برنامه ارجاع و همه تبلیغات را هم متوقف کرده است. این شرکت قول داده که از مشتریان خود در این مسیر پشتیبانی کند و تیم آن برای کمک به کاربران در مورد سؤالات یا نگرانی‌ها در دسترس باشند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها