|
کدخبر: 313656

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین/شیباسوزی/شیبا اینو

رکود جدید شیباریوم / شیباسوزی ۴۸هزار درصد افزایش یافت

شیبا اینو (SHIB) بار دیگر ثابت کرد که می‌تواند با افزایش سرعت توکن‌سوزی خود در کانون توجه قرار بگیرد. در همین راستا، داده‌های پلتفرم Shibburn نشان می‌دهند که در مجموع ۲۸،۱۲۹،۳۸۰ توکن SHIB به کیف پول‌های مرده ارسال شده است.

اقتصاد رکود جدید شیباریوم / شیباسوزی ۴۸هزار درصد افزایش یافت

این رقم نسبت به روز گذشته، ۴۷،۸۷۲ درصد افزایش یافته است. افزایش تاریخی نرخ توکن‌سوزی، مهر تأییدی بر سرزندگی اکوسیستم شیبا اینو و میزان تعهد اعضای جامعه به دستور کار کاهش تورم این پروتکل است.

با جهش گسترده در نرخ توکن‌سوزی، تعداد کل توکن‌هایی که تاکنون سوزانده شده‌اند، به ۴۱۰,۶۴۵,۲۲۶,۸۹۴,۹۹۱ توکن SHIB رسیده و با کسر کل مقدار سوخته‌شده، ۵۸۰,۴۰۴,۲۹۵,۲۳۷,۵۰۵ شیبا برای عرضه در گردش باقی مانده است.

مشارکت‌کنندگان اصلی در توکن‌سوزی اخیر شیبا شامل آدرسی است که از طریق آن در مجموع ۲۷،۱۲۵،۲۷۵ شیبا سوزانده شد. قیمت این شیباهای سوزانده‌شده با نرخ فعلی بازار (۰.۰۰۰۰۰۸۳۶۴ دلار)، به ۲۲۶.۸۷ دلار می‌رسد.

این افزایش نرخ توکن‌سوزی در زمانی اتفاق افتاده که شیباریوم در آستانه ثبت بزرگ‌ترین نقطه عطف شبکه خود تا به امروز است. داده‌های پلتفرم شیباریوم اسکن نشان می‌دهند که در مجموع ۱،۷۲۸،۱۲۴ بلاک تاکنون ایجاد شده است.

این معیارها و نقاط عطف تاریخی شیباریوم، زیربنای چیزی است که شیبا اینو را از همتایانش متمایز می‌کند.با این حال، به نظر می‌رسد که نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو از سایر معیارهای مهم SHIB جدا شده است. با کمال تعجب، قیمت این میم کوین همگام با رویدادهای صعودی اخیر حرکت نکرده است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها