|
کدخبر: 313635

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین/پپه قورباغه

پیش بینی قیمت پپه قورباغه / نهنگ‌ها جا خوش کردند!

قیمت میم کوین محبوب پپه (PEPE) در روزهای اخیر رشد قابل‌توجهی داشت؛ زیرا نهنگ‌های کریپتو همچنان به سرمایه‌گذاری میلیونی در PEPE ادامه می‌دهند.

اقتصاد پیش بینی قیمت پپه قورباغه / نهنگ‌ها جا خوش کردند!

به گزارش پلتفرم تحلیلی IntoTheBlock، نهنگ‌هایی که ۱۰ تریلیون تا ۱۰۰ تریلیون PEPE دارند، از ۱۲ تا ۲۰ نوامبر، ۹۴٫۱ تریلیون توکن دیگر، به ارزش تقریبی ۱۱۳ میلیون دلار را به دارایی‌های خود اضافه کرده است.

هنگامی که نهنگ‌ها موجودی خود را در طول یک رالی افزایش می‌دهند، نشان‌دهنده آن است که این گروه از سرمایه‌گذاران برای دستاوردهای بیشتر آماده می‌شوند. بدیهی است که این انباشت سنگین، تأثیر مثبتی بر قیمت PEPE گذاشته است. و اگر نهنگ‌ها دارایی‌های خود را همچنان نگه دارند، قیمت این میم کوین می‌تواند حتی بالاتر هم برود.

تیم توسعه‌دهنده پپه به تازگی ۴۱۸ میلیارد توکن PEPE به ارزش تقریبی ۵۰۰ هزار دلار را به کیف پول بایننس منتقل کرده که این توکن‌ها قرار است از طریق کمپین‌های مختلف بین کاربران توزیع شوند. این اقدام هم احساسات صعودی در بین سرمایه‌‌گذاران خرد را افزایش داده است.

بنابراین، فشار صعودی از سوی سرمایه‌‌گذاران خرد و افزایش تقاضای نهنگ‌ها می‌تواند قیمت PEPE را در روزهای آینده افزایش دهد.

پیش‌بینی قیمت پپه: آیا PEPE می‌تواند سطح ۰٫۰۰۰۰۰۲ دلار را پس بگیرد؟

شاخص The Global In/Out of the Money که دارندگان فعلی پپه را بر اساس قیمت ورودی آنها گروه‌بندی می‌کند، نیز این پیش‌بینی صعودی را تأیید می‌کند.

بر اساس داده‌های این شاخص، ۲۷،۶۵۰ آدرس ۲۸٫۱۶ تریلیون PEPE را با قیمت متوسط ۰٫۰۰۰۰۰۱ دلار خریداری کرده‌اند. اگر این سرمایه‌گذاران همچنان به هولد کردن ادامه دهند، قیمت PEPE می‌تواند طبق پیش‌بینی‌ها به ۰٫۰۰۰۰۰۲ دلار افزایش یابد.

با این حال، اگر قیمت پپه به زیر ۰٫۰۰۰۰۰۰۷ دلار کاهش یابد، خرس‌ها می‌توانند این پیش‌بینی مثبت را باطل کنند. اما، در آن صورت، ۹،۳۳۰ آدرسی که ۴۳٫۹۶ تریلیون PEPE را با قیمت متوسط ۰٫۰۰۰۰۰۱ دلار خریداری کرده‌اند، می‌توانند پشتیبانی اولیه را ارائه دهند و از یک سقوط بزرگ برای قیمت PEPE جلوگیری کنند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها